[Outl 07, Exch 07] Auto populate From fld op shared mailbox

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:39

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

Topicstarter
Gebruiker heeft toegang tot een shared mailbox via het deelnavigatiescherm.
Bij de focus op het postvak In van de shared mailbox klikt de gebruiker op "nieuwe mail", volgens de gebruiker werd er in het verleden het From veld automatisch ingevuld met de naam van de shared mailbox.

Dit is nu niet meer.

Na wat googlen heb ik het volgende gevonden:
- Auto populate zou niet werken bij meer dan 1 shared mailbox (maar bij 1 mailbox werkt het bij mij ook niet)
- Auto populate zou alleen werken bij rechten Send on Behalf en niet bij Send As (ook dit kan ik niet reproduceren in combinatie met bovenstaande punt)

Nog niet geprobeerd met een volledig nieuw outlook profiel

Iemand die een gooi kan doen naar wat er hier aan de hand is?

[EDIT]
Office laatste SP geen hotfixen
Exchange laatste SP rollup 5
Policy, waar kan ik dumpen?

[ Voor 6% gewijzigd door ollie1965 op 20-08-2012 11:52 ]

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

Dit , hierom en hierom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Moeten we ook raden welke servicepacks, builds, policies en andere zaken er allemaal aktief zijn? Het zou helpen, niet alleen voor ons maar ook voor jezelf, als een volledige startpost een beter beeld geeft van de omgeving, wat er al geprobeerd is en wat daar de goede/slechte resultaten van waren en op welk punt je nu bent waar je echt vast zit.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Nee, deze functie is eerst toegevoegd in Outlook 2010. Wanneer op een ontvangen email uit een shared mailbox geantwoord wordt, dan wordt wel automatisch het From veld gevuld met de naam van de shared mailbox. Dit komt omdat dit de oorspronkelijke ontvanger van het bericht is.

Om ook deze functionaliteit in Outlook 2007 te krijgen zijn er verschillende add-ins of andere oplossingen mogelijk. Zie de sectie onderaan; http://www.msoutlook.info/question/477

HowTo-Outlook | MSOutlook.info