Hoi allemaal,
Ik heb een computer en zou deze graag willen upgraden om winst te verkrijgen in de snelheid.
Ik gebruik hem voor audio bewerkings programma's, zoals bijv. Cubase.
Ook zou ik hem voor het monteren van video's willen gebruiken, maar bijv. After Effects werkt erg traag.
Ik zou graag tips/advies willen krijgen over op welke componenten van mijn systeem snelheid winst is te behalen.
En komt het langzame processen van video's door mijn videokaart? Zo ja, is een tweede of nieuwe videokaart hiervoor een oplossing?
Ook heb ik veel gelezen over SSD's, is dit een rendabele optie om mijn windows vanaf te booten?
Mijn computer is hieronder te vinden.
Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven.
Ik hoor het graag!
Moederbord: pricewatch: Gigabyte GA-MA785GMT-UD2H
Processor: pricewatch: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Geheugen: pricewatch: Corsair XMS3 TW3X4G1333C9
Harde schijf: pricewatch: Western Digital Green WD10EARS, 1TB
Videokaart: ATI Radeon HD 5700 series (kon geen link vinden)
Behuizing: pricewatch: Antec Three Hundred
Ik heb een computer en zou deze graag willen upgraden om winst te verkrijgen in de snelheid.
Ik gebruik hem voor audio bewerkings programma's, zoals bijv. Cubase.
Ook zou ik hem voor het monteren van video's willen gebruiken, maar bijv. After Effects werkt erg traag.
Ik zou graag tips/advies willen krijgen over op welke componenten van mijn systeem snelheid winst is te behalen.
En komt het langzame processen van video's door mijn videokaart? Zo ja, is een tweede of nieuwe videokaart hiervoor een oplossing?
Ook heb ik veel gelezen over SSD's, is dit een rendabele optie om mijn windows vanaf te booten?
Mijn computer is hieronder te vinden.
Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven.
Ik hoor het graag!
Moederbord: pricewatch: Gigabyte GA-MA785GMT-UD2H
Processor: pricewatch: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Geheugen: pricewatch: Corsair XMS3 TW3X4G1333C9
Harde schijf: pricewatch: Western Digital Green WD10EARS, 1TB
Videokaart: ATI Radeon HD 5700 series (kon geen link vinden)
Behuizing: pricewatch: Antec Three Hundred