PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis
Verwijderd
Ze hebben ook een lijstje met ondersteunde software, o.a. voor de iPhone.
http://www.foscam.nl
Deze camera's zijn vaak ook nog als kloon goedkoper te vinden op sites als dealextreme (maar had daar zelf niet zo'n goede ervaring mee qua updaten firmware e.d. Schijnt toch niet altijd helemaal compatible te zijn met een echte Foscam).
Bedankt!Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:42:
Bekijk ook even de Foscam camera's, de FI8918W bevalt mij goed als bewakingscamera (werkt ook prima icm een Synology NAS). Ze hebben ook een nieuwer model met HD resolutie. Hoe het geluid is kan ik je niet zeggen maar daar is via Google vast wel wat over te vinden.
Ze hebben ook een lijstje met ondersteunde software, o.a. voor de iPhone.
http://www.foscam.nl
Deze camera's zijn vaak ook nog als kloon goedkoper te vinden op sites als dealextreme (maar had daar zelf niet zo'n goede ervaring mee qua updaten firmware e.d. Schijnt toch niet altijd helemaal compatible te zijn met een echte Foscam).
Ik kwam deze camera ook op het forum en Google tegen.
Ik denk alleen dat de kwaliteit tegenvalt, maar de prijs-kwaliteit maakt hem misschien interessant.
Weet je ook toevallig een goede externe microfoon?
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis
Op deze manier wordt het een beetje een opsomtopic over welke producten er staan.
Ben je al langs een winkel gegaan om het e.e.a. fysiek te bekijken?
Tijd voor een nieuwe sig..
Vooral als het ding ook snachts beelden moet kunnen weergeven.
[ Voor 29% gewijzigd door allure op 20-08-2012 18:36 ]
Bedankt!
> topic mag dicht
Gebruiken momenteel een Philips Aventi babyfoon. Prima ding. Echter, mijn ouders komen straks drie straten verder te wonen. Daar heeft het ding uiteraard geen bereik meer. Om toch vanaf daar 's avonds mijn dochter in de gaten te houden (ben er nog niet over uit of ik dit eigenlijk wel wil, maar dat staat er los van) zoek ik een IP-cam die ook in het donker zijn "ding" goed doet. Ik wil evt. een Android app. of een continue stream via een website.
Heb je voorbeeldvideo/foto's die je in dit topic kunt plaatsen?
Afgezien van het kunnen van de technologie is het toch puur onverantwoord om 'even' drie straten verder te zijn als je kind besluit ontvoerd te worden of uit zijn weetikveel waar het in ligt te kruipen en op zijn hoofd te vallen?Exorcist schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:41:
Nou, dicht..ik vind het een interessant topic.
Gebruiken momenteel een Philips Aventi babyfoon. Prima ding. Echter, mijn ouders komen straks drie straten verder te wonen. Daar heeft het ding uiteraard geen bereik meer. Om toch vanaf daar 's avonds mijn dochter in de gaten te houden (ben er nog niet over uit of ik dit eigenlijk wel wil, maar dat staat er los van) zoek ik een IP-cam die ook in het donker zijn "ding" goed doet. Ik wil evt. een Android app. of een continue stream via een website.
Maar je geeft zelf al aan dat je nog niet weet of je dit wel wil.
Get Airflow, save the world.
http://www.foscam.nl/inde...duct_id=122&category_id=1
zou dan een mooiere optie zijn tov. de cam in de OP, maar in dit geval wellicht "leuk" om ook beeld te hebben tesamen met de huidige babyfoon.
Moet je "jopie" even een DM sturen.Exorcist schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:41:
Misschien mag je wel mee kijken.
Ik heb zijn Cam al uit de app verwijderd en ga ook niet zonder toestemming een screenshot maken, laat staan hier plaatsen.
Ik ben op ook aan het kijken naar een Ip camera die ik kan gebruiken om de baby op zijn/haar slaapkamer te bekijken.
Ik heb me een beetje ingelezen maar er is er is zon groot scala aan camera's dat ik nog niet tot de juiste camera ben gekomen.
Ik heb hierin een aantal wensen die ik zeker wil, bekijken van beelden via telefoon apps en normale internetbrowser en daarnaast een aantal punten waar ik benieuwd naar ben of deze ook mogelijk zijn.
* Ik wil de beelden kunnen kijken via:
- Internet (browser)
- App via zowel iphone, ipad en samsung galaxy S
- wanneer mogelijk ook via 2 televisies, 1 een Philips 42pfl7606, 1x samsung (oudere lcd tv) (beide zijn via een popcornhour op het netwerk aangesloten, de philips heeft ook via dlna netwerk)
Audio zou ook mooi zijn, heb ook al gelezen dat 2 zijdige audio mogelijk is.
Vandaag heeft de kruidvat een Medisana Smart Babymonitor (99euro excl.verzenden iemand ervaring hiermee?)in de aanbieding en ik heb eerder ook al een advies gekregen om de Y-cam Knight/Black te nemen omdat het geluid hier goed van moet zijn.
Verder vond ik deze site waar wat handige info te vinden is :http://sunshineapps.com/
Ben benieuwd naar jullie bevinden/adviezen.
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
Voor android en Apple zijn er apps.
Beeld is goed geneg voor een babykamer, ook snachts met infrarood.
Geluid via de apps kost vaak geld, beeld is via gratis apps goed te doen.
Met "camviewer" kan je de camera ook besturen en ronddraaien.
Dit kost 90 euro, lijkt me dus beter als zo'n kruitvat ding omdat je het overal op de wereld kunt bekijken.
Tevens kan je de camera naderhand ergens anders voor gebruiken (beveiliging)