• wdbs
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 13:28
Hallo Tweakers,
Sinds kort is mijn microfoon kapot gegaan, daarom heb ik besloten over te stappen op een headset. Ik gebruik de headset voor: films, muziek van mijn ipod, games. Omdat ik nog nooit "echt" goede koptelefoons, oortjes of speakers heb gehad ben ik niet zo veeleisend. Een headset van 20-30 zal dan ook al een enorme vooruitgang zijn.
Het probleem is dat mijn audio aansluiting (lichtgroen) van mijn mobo (asrock 870 extreme 2) al in gebruik is door mijn speakers. Er zijn ook nog wel aansluitingen op mijn kast, maar daar krijg ik de stekkers lastig uit en heb ik al een paar snoertjes kapot getrokken. Dan zou ik dus meteen een extra geluidskaart moeten kopen, of is er ook nog een andere optie?

Ik heb wat reviews gelezen, en deze headsets spreken me wel aan.

#ProductPrijsSubtotaal
1Arctic P301€ 21,90€ 21,90
1Creative Fatal1ty Gaming Headset€ 24,95€ 24,95
1Creative SoundBlaster Tactic3D Alpha€ 31,95€ 31,95
1Sennheiser PC 310 G4ME€ 36,95€ 36,95
1Steelseries 3H VR Headset€ 29,30€ 29,30
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 145,05

Bij de Tactic 3D Alpha zit al een usb adapter. En ik heb gelezen dat de headset goed (virtual) surround sound heeft. Je hoort dus bij games mensen van achteren naderen. Of dat bij de andere headsets ook zo is heb ik niet kunnen vinden. Het hoeven niet persé de headsets uit het lijstje te zijn, als je zelf nog een andere optie hebt is dat prima. Ik hoop dat jullie de verschillen tussen de headsets kunnen aangeven.

Wouter