Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• paddo1985
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-10 21:43
Goedenavond iedereen!

Ik heb sinds gisteren een raar probleem met mijn HTC One X, hij herkent alle media namelijk niet meer.

Als ik muziek wil spelen, zegt de muziek app dat er geen muziek op mijn telefoon staat (heb de stock media player gebruikt alsook playerpro). Ook ziet de galerij mijn oude foto's niet meer, als ik echter nieuwe foto's maakt staan ze wel in de galerij.
In ES file explorer zie ik alle muziek en foto's gewoon staan, en kan ik ook mijn muziek afspelen (in ES mediaplayer, stock muziek player en playerpro), hetzelfde geldt voor foto's.

Ik draaide gisteren een custom rom (CM10), ik dacht dat daar het probleem lag dus heb ik vandaag Android Revolution HD 9.2 geinstalleerd. Dit heeft echter niks opgelost (de telefoon is dus helemaal gewiped geweest).
Ik heb tevens alle muziek van mijn telefoon gehaald en opnieuw erop gezet, dit heeft echter ook niks opgelost.

Ik ben echt ten einde raar, en weet niet wat ik nog meer kan proberen.

opelijk heeft iemand hier een oplossing voor dit vreemde probleem..

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heb je hem niet toevallig aan de PC hangen met USB schijf-modus aan? ;)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• paddo1985
Haha, nee uiteraard niet! Het is ook echt van het ene op het andere moment gebeurd. Ik stuurde via bluetooth een apk naar een vriend, en daarna herkende de telefoon de media niet meer. Heel vreemd!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:26
Rom manager update gehad vorige week?
Deze plaatste een .nomedia file in de root van je sd...

Strava

• paddo1985
Dat zal hem zijn! Volgens mij heb ik die gisteren geupdate. Even controleren.

Thnx!

Edit: Dat was het inderdaad, thnx!

[ Voor 18% gewijzigd door paddo1985 op 19-08-2012 21:14 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:26
had hetzelfde, dacht dat het na het flashen van een nieuwe aokp nightly rom was gekomen, ook in het bijbehorende rom topic hadden meerdere er last van, tot bleek dat het gewoon aan een app update lag... :X

Strava

Pagina: 1