Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus N53SV-S1817V loopt vast

Pagina: 1
Acties:

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Mijn Asus N53SV-S1817V van 9 maanden oud loopt regelmatig(1-2 keer per dag) vast tijdens het gebruik van Firefox.

Dit gebeurt enkel tijdens het gebruik van Firefox.

Kan ik dit oplossen of moet ik windows herinstalleren of moet ik deze opsturen naar Asus?

Verwijderd

Als je er alleen last van hebt bij Firefox zie ik niet in dat het een hardwarematig probleem zou zijn. Ik denk dat je meer naar Firefox moet kijken. Sinds wanneer speelt dit probleem? Heb je add-ons geïnstalleerd staan die mogelijk voor problemen zorgen, probeer dit uit door Firefox veilige modus te gebruiken (de add-ons worden uitgeschakeld) (http://support.mozilla.or...plossen-via-veilige-modus). Verder als Firefox vastloopt wat gebeurt er als je plugin-container.exe of Flashplayer -nog wat tekst wat ik niet precies weet-.exe beëindigd via Windows Taakbeheer?

• bambinodekat
taskmanager werkt nog soms, vaak kan ik niets meer doen en moet ik 5 seconden op de aan/uit-knop drukken.

Ik heb dit probleem al vanaf ik deze laptop heb

Verwijderd

Gewoon firefox opnieuw installeren zou ik zeggen, als je dat tenminste nog niet hebt gedaan.

• bambinodekat
Ik heb enkele uren geleden Firefox verwijderd en opnieuw geinstalleerd, Nu heb ik enkele Youtube filmpjes bekeken, en bij 1 filmpje is firefox vastgelopen.

Hij is nu ook al op Google Maps en op Google vastgelopen.

[ Voor 16% gewijzigd door bambinodekat op 21-08-2012 12:53 ]

• len-art
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-10-2024
Bij YouTube liep bij mij Firefox eerst ook steeds vast, bleek een probleem van flashplayer te zijn. De nieuwste versie verwijderd en niet vorig opnieuw geïnstalleerd en alles werkte weer.
Pagina: 1