Toon posts:

2 mogelijkheden in coax bekabeling, welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oude situatie is ooit een keer door iemand aangelegd en is totaal onlogisch gedaan waardoor er onnodig meters gemaakt worden en er nu heel slecht of geen signaal meer is.

Nu heb ik een upc digitaal tv pakket aangeschaft en wil ik alle kabels plus de indeling vervangen.

Ik vraag mij alleen af wat de beste oplossing is tussen deze twee. Weet iemand met welke van de twee opstellingen zal ik waarschijnlijk het beste beeld kwaliteit kunnen halen?

situatie 1
https://picasaweb.google....s2012#5778391217781715682

situatie 2
https://picasaweb.google....s2012#5778391236089006610

Alvast bedankt, Greetz

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er al achter, altijd voor een stersysteem vanuit de versterker kiezen als dat mogelijk is.
http://www.antenneversterkers.nl/

Ik kom er alleen niet achter hoe ik dit bericht nu weer kan sluiten...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2012 18:16 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:33

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Niet. :)

Topics worden normaliter niet gesloten, aangezien de mogelijkheid moet blijven bestaan om in te springen (evt. na langere tijd) op beschreven informatie. Dit kan handig zijn voor toekomstige users met dezelfde vragen/problematiek.

Overigens is er al wel wat te vinden op dit forum over de beste manier om een en ander aan te leggen. De search is dan je vriend. ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

plaatjes doen het nu al niet meer?

Verwijderd

Topicstarter
nee had ze er idd weer afgegooid. Maar heb ze alsnog weer even toegevoegd :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ze doen het (nog steeds) niet, en de fout is nog fout ook |:(
"Sorry, die pagina is niet gevouden."

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 20-08-2012 11:56 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
naja vaag :? heb ze gewoon openbaar gedeeld. Vraag was in ieder geval welke opstelling beter was, mijn stersysteem, dus een aparte kabel vanaf het beginpunt naar elke tv in huis, of 1 kabel naar boven en die vervolgens splitten via een splitter of versterker voor de tv's op de bovenverdieping. Deze twee opties had ik in die twee plaatjes uitgewerkt.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kloppen de links in de startpost nog wel dan? Ivm opnieuw toevoegen. Als ze per ongeluk nog niet openbaar waren had ik geen toegang oid verwacht, niet een (fout geschreven) niet gevonden melding.

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 20-08-2012 14:21 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
ja links kloppen...

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nou, hier doen ze het ook niet. Als je een foto opnieuw uploadt krijg je toch een nieuwe URL? Misschien doen ze het bij jou nog wel omdat hij ze uit je cache haalt. Misschien eens ctrl + f5 drukken nadat je op de linkjes in je startpost hebt geklikt?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze niet opnieuw geupload, maar gewoon public delen of niet.
Ik ga overigens nu eerst een steropstelling proberen met behulp van een multiweg tap ipv een versterker.
Aangezien mijn langste verbinding 21 meter is zou het misschien ook hiermee moeten lukken.

Deze multitap sluit ik dus op de hoofdaansluiting aan en vanuit daar krijgt elke kamer / tv in huis dus een eigen kabel vanuit daar getrokken.
Pagina: 1