Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor studie en randzaken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien mijn Macbook het na 6 jaar heeft opgegeven, moet ik op zoek gaan naar een nieuwe laptop. Ik was gewend aan Mac OS X, maar mijn budget laat op dit moment geen nieuwe Macbook toe. Ik heb er niet veel verstand van, maar wil wel graag een goede laptop aanschaffen. Hopelijk kunnen jullie me daarbij helpen.
  • Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
    Ik gebruik mijn laptop heel erg veel. Ik heb hem nodig voor mijn studie (bedrijfseconomie), en buiten studietijd gebruik ik hem voor het downloaden van films. Gamen doe ik niet erg veel. Verder speel ik veel poker, en daarvoor gebruik ik het programma Pokerstars. Ik heb de gewoonte om te internetten, film te kijken en te pokeren tegelijk op mijn laptop, dus de laptop moet dit gemakkelijk aankunnen.
  • Wat mag je laptop gaan kosten?
    Ongeveer 500-600 euro.
  • Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
    Ja, ik moet hem iedere dag meeslepen naar de universiteit en in het weekend naar huis. Ik hoop dus ook op een accuduur van zo'n 3 uur. Verder wil ik dus ook niet dat hij té zwaar is.
  • Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
    Ik heb al even zitten kijken, en toen kwam ik uit op de ASUS K53 TK-SX023V. Ik neem aan dat er wel betere laptops op de markt zijn, dus ik hoop dat jullie me daarbij willen helpen ;)
Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand? :)

Verwijderd

Topicstarter
Zou iemand mij verder willen helpen?

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-11 01:10

Koenvh

Hier tekenen: ______

Wat is voor jou belangrijk? Geluid, resolutie?
Oja, het is niet de bedoeling om een bericht te plaatsen met "iemand?" oid. binnen 24u.. ;)

🠕 This side up

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:07
denk dat vrijwel alle laptops in de prijsklasse 500-600 euro aan je wensen voldoen.
wat mogelijk helpt zijn een aantal andere wensen.
- gewicht
- scherm (13 inch, 15 inch of wat dan ook)
- resolutie (wil je films in HD kijken?)
- accuduur
- etc..

wanneer je dat specifieker maakt helpt dat natuurlijk bij je zoektocht

[ Voor 3% gewijzigd door koentjuh1987 op 26-08-2012 14:42 ]

...

Verwijderd

Topicstarter
Koenvh schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:41:
Wat is voor jou belangrijk? Geluid, resolutie?
Oja, het is niet de bedoeling om een bericht te plaatsen met "iemand?" oid. binnen 24u.. ;)
Wat voor mij belangrijk is, zijn zaken zoals snelheid en accuduur. Geluid moet gewoon degelijk zijn. Films hoef ik niet per se in HD te kijken. Verder spreekt voor zich dat de laptop niet te zwaar moet zijn, omdat ik hem veel heen en weer moet sjouwen.

• bladerash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-11 14:06
wat dacht je van een ipad met toetsenbord?

• koentjuh1987
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:49:
[...]

Wat voor mij belangrijk is, zijn zaken zoals snelheid en accuduur. Geluid moet gewoon degelijk zijn. Films hoef ik niet per se in HD te kijken. Verder spreekt voor zich dat de laptop niet te zwaar moet zijn, omdat ik hem veel heen en weer moet sjouwen.
kun je nog iets specifieker zijn.
- wil je 13 inch net zoals je huidige macbook? of mag het een maatje groter zijn?
- wat is zwaar? voldoet een laptop van 3 kilo ook nog steeds?

klinkt allemaal misschien wat zwaar maar probeer het concreet te maken. zo kunnen we je natuurlijk elke laptop adviseren...

...

Verwijderd

Topicstarter
koentjuh1987 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:54:
[...]

kun je nog iets specifieker zijn.
- wil je 13 inch net zoals je huidige macbook? of mag het een maatje groter zijn?
- wat is zwaar? voldoet een laptop van 3 kilo ook nog steeds?

klinkt allemaal misschien wat zwaar maar probeer het concreet te maken. zo kunnen we je natuurlijk elke laptop adviseren...
13inch of 15inch maakt me niet veel uit. 3kg is het maximum.

• koentjuh1987
http://tweakers.net/price...rleRpFv0wwxYa3VTySTQ4zxDQ

heb even een filter toegepast op de pricewatch. hier komen een aantal laptops uit die mogelijk voor aan jouw wensen voldoen..

indien ik zou mogen kiezen dan zou ik gaan voor de hp gezien de bouwkwaliteit van de acer. (in het verleden echt bagger, al gaat het de laatste tijd al redelijk)

hopelijk is het wat voor je.

[ Voor 19% gewijzigd door koentjuh1987 op 26-08-2012 16:50 ]

...

Pagina: 1