Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 470089

Topicstarter
:'( Hoi,

Ik heb na veel gedoe eindelijk de verkoper uit USA zo ver gekregen om mijn pakket naar Nederland te versturen(normaal alleen maar USA).
Vervolgens flink wat verzendkosten betaald maar goed het pakket was onderweg.
Binnen een week in NL maar nu ligt t volgens mevrouw 1 van TNT bij douane en dus 30 werkdagen max de tijd en mevrouw 2 TNT zegt doodleuk dat mn pakket spoorloos is.

Wat is de juiste status ik vrees het laatste deze mev zei tevens dat ik alleen de verkoper kan contracteren om een onderzoek in te stellen en dat ik niks kan doen?
De grote vraag is waar is mn pakket verloren gegaan in het sorteercentrum of ligt t toch tussen douane en sorteercentrum?? en komen deze pakketten nog ooit terecht?
:'(

Customs clearance processing complete

Jul-19-12, 22:05 PM

Customs Clearance

Jul-18-12, 11:13 AM

Processed Through Sort Facility

Jul-18-12, 11:12 AM

Processed Through Sort Facility

Jul-11-12, 21:37 PM, ISC MIAMI FL (USPS)

Arrived at Sort Facility

Jul-11-12, 21:33 PM, ISC MIAMI FL (USPS)

Processed through USPS Sort Facility

Jul-11-12, 20:18 PM, MIAMI, FL 33112

Dispatched to Sort Facility

Jul-11-12, 18:04 PM, HOLLYWOOD, FL 33024

Acceptance

Jul-11-12, 11:22 AM, HOLLYWOOD, FL 33024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:23

Sick Nick

Drop the top!

Sowieso ligt het pakket nooit echt bij de douane maar bij het inklarings-centrum van TNT. Maar het kan wel lang duren ja, via USPS iets internationaal versturen is gewoon ruk. Gebruik je DHL dan is het er in een paar dagen (heb je nu natuurlijk niks aan).
Gewoon nog even afwachten of bij TNT aankloppen want het pakket zal nog bij hun liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-07 11:36

Dawn

..Sworn to the Dark..

zelfde issue ook gehad met mijn Nexus7 pakketje.

ik had alleen de USPS code en daarmee kan je bij Post NL vragen wat de status is.
bel ze op, kies voor traceren pakket en kies voor klacht/overige vragen.
leg de situatie voor bij ze en geef aan dat je graag de status van het pakket zou willen weten met je USPS trace code. geeft deze door en hun bekijken de status voor je.
waar mogelijk kan je ook van hun de nederlandse 3S code krijgen voor volging binnen Nederland.

de USPS website klopt niet altijd helemaal;
bij mij was het maandag ochtend: at customs
maandag middag was de status: we zijn vrijdag en zaterdag langs geweest maar je was er niet, dus kan worden afgehaald.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Heb je op eBay gekocht? Als het na een bepaalde tijd nog niet aangekomen is dan moet je een geschil openen bij paypal en daar heb je 45 dagen tot na de koop voor.

De verkoper moet namelijk zorg dragen dat het bij jou terecht komt en die USPS tracking codes voldoen geloof ik niet als bewijs voor de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:06

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Even de titel ontdaan van wat overbodige vraagtekens.

Check ook even USPS pakketje bij Douane voor meer ervaringen met USPS.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr