Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Gizz187
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11 15:29
Ik heb het probleem dat ik met mijn Nokia lumia 800 bij elk uitgaand gesprek naar een mobiele telefoon een tweede overgangstoon hoor. Het lijkt juist alsof mijn telefoon tegelijkertijd twee keer over gaat.
Ik heb eens via een zoekmachine proberen een antwoord te vinden hoe dit komt en of dit uitgezet kan worden, maar kan niets vinden hierover.
Weet misschien iemand hoe ik dit kan oplossen?

Grtz!

Verwijderd

heb je al in je beltoon menu / profielen gekeken hier kan je dit instellen? Je kan per profiel een beltoon instellen. En als dat niet lukt > reset!

Afbeeldingslocatie: http://www.aapstatic.nl/photos/132/63/729676601/htc-titan-.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2012 14:25 ]

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Is dat bij iedereen die je belt? En gebruik je een of andere goedkoop bellen dienst?

• Gizz187
Als ik mensen bel op hun mobiele nummer, dan hoor ik de overgangstoon dubbel. Ik heb al geprobeerd via de instellingen, maar daar lijkt er niet direct iets over bij te staan.
Ik bel gewoon via de provider, mobile vikings, en op hun faq-lijst lijkt er niet direct iets bij te staan wat erop wijst dat een dubbele overgangstoon te horen is.
Zou het nu an de instellingen van de phone of mogelijks toch aan de provider kunnen liggen?

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Toevallig vodafone? Had het met vodafone icm lumia 800 ook. Heb t nu (met KPN) niet meer. Mijn blackberry van werk (vodafone) heeft t wel weer. Is iets bij vodafone, staat ook in het grote lumia 800 topic :)

Edit: r0el in "Nokia Lumia 800 - Windows Phone 7 - Deel 1"

[ Voor 18% gewijzigd door r0el op 19-08-2012 22:22 ]

• Gizz187
Ik zit bij Mobile Vikings, een virtuele provider in België. Het is echt enorm vervelend!
Na consultatie van je link lijkt het probleem daar te liggen aan de nieuwe micro sim kaart. Ik heb het ook pas aan de hand sinds ik een nieuwe sim kaart heb, in combinatie met een nieuwe telefoon, maar ik zal MV eens contacteren. Update asap! :)

[ Voor 55% gewijzigd door Gizz187 op 20-08-2012 02:05 ]

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gizz187 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 01:59:
Ik zit bij Mobile Vikings, een virtuele provider in België. Het is echt enorm vervelend!
Na consultatie van je link lijkt het probleem daar te liggen aan de nieuwe micro sim kaart. Ik heb het ook pas aan de hand sinds ik een nieuwe sim kaart heb, in combinatie met een nieuwe telefoon, maar ik zal MV eens contacteren. Update asap! :)
Mijn BB heeft nog een 'normale' SIM en heeft het probleem ook. Pin je dus niet vast op de SIM. Zoals het zich laat aanzien is er niet echt een oplossing.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Het is iets bij de provider en heeft geen ene fluit te maken met je sim. Ik zit bij Vodafone en had er last van bij een Omnia 7 (normale sim), HTC Radar (normale sim) en mijn Lumia 800 (micro sim).
In mijn geval ligt het echt aan Vodafone. En die doen alsof hun neus bloedt. Heb al vragen gesteld aan hun webcare. Die adviseerde een harde reset en daarbij mijn batterij er uit te halen.... In een Lumia 800.... ehhhh :?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Ik heb een harde reset gedaan, en de batterij eruit gehaald. niks opgelost ;-) ligt echt aan vodafone!

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-11 10:52
ik heb het ook. ik heb ook een vodafone abbo

• TF0
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:33

TF0

Ik heb het ook sinds ik Vodafone heb. Heb me er over verbaasd maar bij neergelegd, ik vind het niet heel vervelend.
Pagina: 1