Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

17" laptop met mat scherm gezocht ongeveer €700

Pagina: 1
Acties:

• pjflathead
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 12:25
Ik zoek een laptop met mat scherm 17 inch, minimaal I5 en 4 of 6G geheugen.
Prijs €700 - €750 Liefst meer dan 3 usb poorten, 1600x900 of meer. Gewicht is niet zo'n issue.
Gebruik: software ontwikkeling Atmel Studio 6 (draait op Visual Studio met allerlei plug-ins)
is programmeren / simuleren van Atmel micro's.
Verder pcb-ontwerp programma (freeware versions) en zulk spul.
Geen games.
Ik heb nu een Toshiba Tecra S3 en die wordt wat traag ;-)
Ik heb als opmerking dat NERGENS in de reviews van Tweakers staat of er een mat scherm in zit,
en ik heb een grote hekel aan die glimschermen. Ik wil niet steeds mezelf zien :-)
En volgens mij ben ik niet de enige die geen hoogglans scherm wil.

[ Voor 6% gewijzigd door pjflathead op 19-08-2012 14:21 ]

murphy was an optimist...

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Asus N76VM / VZ misschien of is deze wat je zoekt: pricewatch: HP Elitebook 8760w (LY533EA)

Nee even serieus noem eens wat meer info, prijzen etc.

^ Post is hierboven!

Verwijderd

Volgens mij link je naar de verkeerde laptop.

De goedkoopste met 1080p mat scherm is de inspiron 17R SE, € 723 met i5 met Dell Waardebonnen Topic - Deel 2. Maar als de programma's die jij gebruikt goed schalen over meerdere cores is het zeer aan te raden de i7 te nemen.

• pjflathead
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 12:25
Ik vind dat gedoe met die waardebonnen maar een wazig geheel; Maak gewoon een scherpe prijs en niet dat geemmer met allerlei waardebonnen. Ik kom overigens op €840 uit met de waardebonnen die ik kan vinden. En dan koop ik liever wat anders dan een Dell.

murphy was an optimist...

Verwijderd

Dan kom je op de N76. Ver boven je budget. Verder zullen er wel laptops zijn in een lager segment met een mat scherm, maar ik heb geen idee welke dat zijn. Dan krijg je ook geen 1080p scherm.

Probeer de mediamarkt, bijvoorbeeld.

• Marcjeno1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-11 12:05

Verwijderd

De CX serie is best slecht eigenlijk... Zeker voor de prijs in de review.

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-10 20:54
Ik denk dat de inspiron 17R se toch het beste bij je budget zal passen, deze kost wel echter 760 euro met waardebonnen (5% waardebon, 5% epp, 7% shopkorting).

De waardebon en epp zijn erg makkelijk te gebruiken, is in principe 5 minuten werk. De shopkorting is wat lastiger heb ik bevonden, die van mij heb ik nog steeds niet ontvangen na 2-3 week (de support is wel bezig & behulpzaam, maar langzaam), dat is dus wel een gokje. Maar zelfs als het niet lukt, ben je 800 euro kwijt, iets boven je budget, maar daar krijg je een mooie laptop mee (heb hem nu naast me liggen), met zeer krachtige hardware.
Pagina: 1