Setup die ik nu van alternate geplukt heb;
Toen ik deze voor de gein even liet checken door de website bleek dat ik niet genoeg aansluitingen had. Maarja, dit is de eerste keer dat ik echt zelf een PC in elkaar ram. Wel eens bij maten geholpen om dit te doen dus in elkaar zetten is geen probleem. Het probleem is dat ik niks van de stroom etc weet. Wat bij elkaar past, en wat niet etc. Enig idee wat hier aan verandert moet worden?
Tegen wordig gebruik ik hem meestal voor gaming, speel veel simulators zoals ARMA, DCS etc dus ik denk dat de graphics card wel 560/570ish moet zijn, zeker voor ARMA3, Of is dit nog te min? Het liefsts zou ik ARMA3 met 60FPS en high/max willen runnen.
ARMA3 Specs: http://www.game-debate.co...g_id=1855&game=ArmA%20III
Wat is jullie opinie op SSDs? 60GB genoeg of toch 120GB? Is deze GC voldoende om aan de specs te voldoen? CPU voldoende? Heb deze nog nooit overgeclockt maar daar ga ik me later in verdiepen.
Sorry als dit te primitief is en ik aardig wat fouten heb gemaakt in die setup, maar daarom post ik het hier. ;p
Cheers,
| Arctic Freezer A30 |
| PWM-aansluiting 1 x |
| Grafische kaarten NVIDIA PCIe |
| ASUS ENGTX560 Ti DCII TOP/2DI/1GD5 |
| 2x DVI, Mini-HDMI, SLI 1 x |
| CPUs Socket FM1 |
| AMD A8-3870K |
| "Llano", Black Edition 1 x |
| Voedingen |
| Aerocool E85M-550 |
| 2x PCIe, Kabel-Management, Zwart 1 x |
| Behuizingen Big Tower |
| Aerocool XPredator Evil Blue mesh |
| USB 3.0, Zwart/Blauw 1 x |
| DVD-reWriters Serial-ATA |
| ASUS DRW-24B5ST |
| 12x DVD-RAM, Zwart 1 x |
| Solid State Drive 2,5 inch SATA |
| ADATA AS511S3-60GM-C |
| SATA 600, S511, MLC, TRIM 1 x |
| Harddisks 3,5 inch SATA |
| Hitachi HDS721010DLE630 |
| Deskstar 7K1000.D, 24/7 1 x |
| Geheugen DDR3-1600 |
| Corsair 16 GB DDR3-1600 Kit |
| CMX16GX3M2A1600C11, XMS3 1 x |
| DVD-drives IDE |
| LiteOn IHDP118 |
| Zwart 1 x |
| Moederborden Socket FM1 |
| ASUS F1A75 |
| 1 x |
Toen ik deze voor de gein even liet checken door de website bleek dat ik niet genoeg aansluitingen had. Maarja, dit is de eerste keer dat ik echt zelf een PC in elkaar ram. Wel eens bij maten geholpen om dit te doen dus in elkaar zetten is geen probleem. Het probleem is dat ik niks van de stroom etc weet. Wat bij elkaar past, en wat niet etc. Enig idee wat hier aan verandert moet worden?
Tegen wordig gebruik ik hem meestal voor gaming, speel veel simulators zoals ARMA, DCS etc dus ik denk dat de graphics card wel 560/570ish moet zijn, zeker voor ARMA3, Of is dit nog te min? Het liefsts zou ik ARMA3 met 60FPS en high/max willen runnen.
ARMA3 Specs: http://www.game-debate.co...g_id=1855&game=ArmA%20III
Wat is jullie opinie op SSDs? 60GB genoeg of toch 120GB? Is deze GC voldoende om aan de specs te voldoen? CPU voldoende? Heb deze nog nooit overgeclockt maar daar ga ik me later in verdiepen.
Sorry als dit te primitief is en ik aardig wat fouten heb gemaakt in die setup, maar daarom post ik het hier. ;p
Cheers,
[ Voor 21% gewijzigd door Devilscomrade op 18-08-2012 20:04 ]