Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Philips, Samsung, Sony of toch Toshiba?

Pagina: 1
Acties:

• tim301292
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-07-2024
Beste mensen,

Sinds maart/april woon ik op kamers en ben ik op zoek naar een tv. Destijds ging ik voor de Philips 32pfl6606. Ik zocht naar een 32" Full HD LED tv. Toen ik wat prijzen begon te vergelijken, kwam Philips al met de xxx7-serie. Dus werd alles duurder en ging ik mijn voorkeuren aanpassen. Nu, een paar maandjes verder, wil ik ook graag actieve 3D. Ambilight zou ik ook wel tof vinden, maar dat wordt me allemaal een beetje duur. Na de Pricewatch te hebben doorgelopen, kwam ik bij de volgende 4 tv's:
http://tweakers.net/price...4850;274930;308154;304410
Nu ging mijn voorkeur allereerst uit naar de Philips. Deze is volgens de Pricewatch ook de populairste van de 4. Maar waarom eigenlijk? De Samsung is een stuk goedkoper en levert 2 actieve 3d-brillen op waar de Philips er 0 geeft. De Philips heeft wel 400hz en de Samsung 200hz, maar ik betwijfel of ik dat merk. Daarnaast heeft de Philips wi-fi, maar daar hecht ik geen waarde aan omdat ik een Devolo-setje heb.
Dus zou iemand mij kunnen bevestigen dat de Samsung inderdaad een betere koop is voor mij en dat de populariteit van de Philips is gebaseerd op nationalisme? Of dat ik misschien de Sony of beter de Toshiba kan pakken? Alvast bedankt.