Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game en Edit Laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag!

ik ben van plan een laptop te kopen met een budget rond de 700,- (iets er boven kan ook )
als scherm gebruik ik dan een Dell Ultrasharp U2312HM Zwart (full hd )
ik ga hem vooral gebruiken voor gamen en soms editen in after effects,
en ook vaak op youtube.
het maakt niet uit hoe groot hij is.
ik zou wel graag een Nvidia videokaart nemen als dat zou kunnen, want het is nogal een laag budget.
ik heb al een aardige laptop gezien:
Asus R704VD-TY025V voor 679,-
pricewatch: Asus R704VD-TY025V-NL

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 17:10 ]

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Voor 700 EUR heb je geen fatsoenlijke gamelaptop.

De Asus die je hebt uitgekozen heeft overigens een erg matige videokaart. De GT610M presteert minder goed dan de HD4000, die geïntegreerd zit op de i5 processor.

De Dell Inspirion 17R SE is met het hele waardebonnen- en shopkortingcircus te krijgen voor zo'n 800 EUR. Als je daar geen zin in hebt is de beste gamelaptop voor niet te veel geld de Lenovo Y580 van EUR 899 met een NVIDIA GTX660M.

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

Verwijderd

de 610 videokaart is inderdaad echt crap. Door de kortingsbonnen is inderdaad de 17r se met 650m videokaart het beste wat een beetje in de buurt komt. De simpelste versie met i5 processor zou zo rond de 760 euro uit moeten komen als ik het goed heb (don't quote me on this). Dan heb je toch best een goede laptop met een goede videokaart voor een aardig bedrag.

Verwijderd

€ 723 met i5.

Verwijderd

Topicstarter
En hoe kom ik aan die korting?

Verwijderd

In Dell Waardebonnen Topic - Deel 2 staat het verzameld.
Pagina: 1