Toon posts:

Een klein systeem geschikt voor gaming

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Met mijn perikelen met mijn Macbook Pro en zijn warmte issues als ik ga gamen, wil ik een desktop pc'tje aanschaffen waar ik spellen op kan spelen. Geld is op dit moment geen issue. Kan hem zelf ook in elkaar zetten, alleen ik weet echt helemaal niets meer van al die "Windows" dingen, de laatste jaren ben ik altijd naar Apple gestapt.

Nu weet ik wel dat ik Windows wil voor gamen, dat werkt allemaal net wat lekkerder, zonder Wine en al dat soort onzin, echter heb ik eigenlijk een aantal eisen, waar ik denk dat het niet mogelijk is.

Een kleine soort business systeempje die de huidige games goed kan draaien.

Dus eigenlijk een soort HTPC?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:01:
Een kleine soort business systeempje die de huidige games goed kan draaien.
Welke eisen zijn dat dan?

Verder kun je eens naar de BBGs kijken naar een systeem dat voor jou interessant is.

Verwijderd

Topicstarter
TERW_DAN schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:13:
[...]

Welke eisen zijn dat dan?

Verder kun je eens naar de BBGs kijken naar een systeem dat voor jou interessant is.
Dank.

Eisen zijn BF3, League of Legends, DOTA, de Source engine, etc.

Maar zou ik niet naar speciale onderdelen moeten kijken, omdat ik het a la Mac Mini in zon klein systeem wil doen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 17:34 ]

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08-2025
Hoeveel cash heb je beschikbaar?
Heel toevalig heb ik op dit moment een mac mini kastje(2011/2012 model) waar ik een systeem met i7 3610 en een hd7850 in bouw.
Helaas had de mac mini niet de afmetingen die op de website stonden zo was de onderkant van de behuizing rond en was deze dus bij de randen 30mm inpv de geadverteerde 36mm die deze in het midden was.
Je kan natuurlijk gewoon een LP hd7750 nemen met een low power i7 op sock 1155 en dat in een htpc kast schuiven.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:32:
[...]

Dank.

Eisen zijn BF3, League of Legends, DOTA, de Source engine, etc.

Maar zou ik niet naar speciale onderdelen moeten kijken, omdat ik het a la Mac Mini in zon klein systeem wil doen?
Dan moet je uitgaan van een µATX of ITX systeempje, maar tegenwoordig is daar meer dan genoeg in te vinden.