Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Modperformance terug voor ervaren mods

Pagina: 1
Acties:

• TGoC
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-09 11:50
Beste Devjes,

Vroeger (ja ik weet het, ben zeikend oudje) was de Modperformance beschikbaar als je minimaal 500 ofzo (correcte) mods had gedaan en het ervaren niveau had. Echter ik ben sinds kort weer wat actiever op tweakers en kwam toevallig in een oude reactie een link ernaar tegen (http://tweakers.net/reacties/?Action=ModPerformance) Echter is het tegenwoordig alleen nog Pro-mods.

Dat vind ik toch wel jammer, omdat het toch wel een beeld geeft van hoe bepaalde reacties beoordeeld zouden moeten worden.

Ik begrijp dat jullie dit systeem waarschijnlijk hebben veranderd omdat mensen er ook makkelijk misbruik van konden maken. Echter is het vaak lastig voor een wat meer "ervaren" persoon die er een tijdje tussen uit is geweest om in te schatten wat tegenwoordig nou echt geldt voor de "grey area" reacties.

Het zou leuk zijn als het weer terug zou komen, echter kan ik me ook voorstellen dat jullie een andere mening erover hebben.

Als alles fout gaat: Reset.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-11 11:18

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Lees de faq en breng de richtlijnen in de praktijk. Het moderatiesysteem kan alleen goed werken nut als de moderators autonoom reacties beoordelen.

• TGoC
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-09 11:50
Heb ik ook gedaan. Alleen soms twijfel ik nog wel eens tussen +1 en 0 en voor sommige "semi" persoonlijke aanvallen neig ik vaak naar -1 terwijl ik toch anderen zie gaan voor 0... :)

Op zich dat modperformance deed niet af aan autonoomheid van je beslissing, alleen mocht je een fout hebben gemaakt, kon je er van leren.

Nu is dat bijna niet te doen.

Als alles fout gaat: Reset.