Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
.

[ Voor 150% gewijzigd door evilution op 26-09-2014 11:02 ]

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 10:47

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Gebruik je toevallig 64bit varianten van deze browsers? Het kan namelijk zijn dat de plugin er alleen is voor 32bit browsers. Wat je ook kan doen is VLC los downloaden en de RTSP stream recthstreeks openen vanuit VLC ;)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:50
Gezien het probleem mij Netwerkgerelateerd lijkt te zijn, bij deze even een kleine verhuizing.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of ze nou aan een switch vastzitten of niet, het verkeer gaat toch over de router.

Check je firewall (eerst helemaal uitzetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 20:57:
Of ze nou aan een switch vastzitten of niet, het verkeer gaat toch over de router.

Check je firewall (eerst helemaal uitzetten).
Als alles op het zelfde subnet zit, gaat niks over de router!

Ik zou even proberen wat Ventieldopje vertelde. Dan heb je al het probleem met de plugins niet meer en kan je al wat elementen elimineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
gebruik je soms ook IPtv probeer dan eens alles op een switch aan te sluiten. Had ook een raar probleem met DLNA na installatie van IPtv. Het Telfort modem filtert kennelijk iets waar ik niets aan kan doen, gebruik dus maar 1 poort van mijn router en de rest van het netwerk zit op switches.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
.

[ Voor 105% gewijzigd door evilution op 26-09-2014 11:03 ]

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Pagina: 1