Tja, het ligt er een beetje aan wat je budget is en wat je met je PC van plan bent.
Op zich is er niets mis met die kast (AOpen H425C). Misschien had je het ook al gezien, maar hij wordt ook aangeraden in de BBG juli 2012 (
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2012)
Mijn ouders hebben ook zo'n soort budget AOpen kast inclusief voeding en die doet gewoon prima zijn werk: voor een simpele pc is het prima. Het is wel een microATX kast, houdt daar wel rekening mee.
Als je echter iets meer wilt dan alleen internetten en dergelijke is het wel goed om een duurdere kast + voeding te overwegen.
- Een computerkast en voeding gaan (normaal gesproken) enorm lang mee. Je kunt ze dus altijd later nog voor een andere pc gebruiken. Iets meer investeren in een kast en voeding kan dus wat dat betreft geen kwaad denk ik.
- Wil je later nog gaan uitbreiden, dan wordt die 350 Watt wellicht wat krapjes en moet je een nieuwe voeding kopen. Als je nu al weet dat je ooit wilt gaan uitbreiden, is het wellicht handig om vast een betere voeding te kopen.
- Het hangt natuurlijk ook van je budget af. Voor een pc van 400 euro is dit een prima kast. Heb je echter 1000 euro te besteden om maar wat te noemen, dan is het erg zonde om op je kast en voeding te besparen. Je pc is dan erg uit verhouding. Qua inbouwmogelijkheden en koeling hoef je echt geen wonderen te verwachten van deze kast. Ik denk dat een beetje videokaart zich niet echt prettig voelt in zo'n krap kastje
Dus nogmaals: Voor een simpele pc'tje met laag budget is deze kast prima naar mijn mening, wil je er iets meer mee en ook wat meer futureproof zijn, dan is kast + betere (losse) voeding zeker aan te raden