Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-10 09:27
Mijn oudste zoon zit nogal eens aan mijn telefoon. Daar heb ik op dit moment een app op staan genaamd: kinder tv. Deze haalt youtube filmpjes op en laat ze zien dmv een leuk en simpel menu.

Nu wil ik zelf een app maken die hetzelfde doet, maar dan met filmpjes die ik op de interne sd kaart zet. Dit om mijn dataverbruik te verminderen. Daarnaast kunnen we de filmpjes doen die wij zelf willen.

Nu heb ik echt geen idee waar ik moet beginnen, of dat iemand een project als dit leuk vind om te maken.

Ik ben zelf op dit moment bezig om overal 3gp's te maken in 240p zodat ze er op de phone goed uitzien.

*knip*

recap:

App aanroepen via homescreen > daarin komt dan een 10-20 tal kinderseries te staan. Daarna drukken ze op dat plaatje en krijgen ze een overzicht van filmpjes met rechts daarvan een klein stukje tekst over welke video het gaat. Het hoeft niet meer te zijn. Voorkeur is dat de videospeler ingebouwd zit in de app waardoor ze binnen de app blijven.

Er moet dan ook een home knop in zitten om terug te gaan naar het begin scherm van de app.

Alvast bedankt.

Wil ook zelf gaan puzzelen alleen heb dan wat starters hulp nodig :)

[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 18-08-2012 10:35 ]

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je vergeet het belangrijkste te vermelden, welke telefoon en welk OS staat er op?

https://discord.com/invite/tweakers

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-10 09:27
redfoxert schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:01:
Je vergeet het belangrijkste te vermelden, welke telefoon en welk OS staat er op?
Android 4.0.4 - Samsung galaxy S3

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-11 15:08
3GP in 240P ziet er goed uit op een 720P scherm? Nieuwe bril nodig?

Maar even serieus... Je kunt met dreamweaver redelijk eenvoudig appjes in elkaar knutselen met html5 en als je daarmee video's aanroept zullen ze gok ik vanzelf de video player laden :)

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:28
Ik zou inderdaad niet 3gp gaan gebruiken voor de Galaxy S3. De kwaliteit van 3gp is om te huilen.

Maar goed ik zou zelf niet weten hoe je hoe Apps moet maken :P

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
En nu wil je dus dat wij jou stap voor stap gaan vertellen hoe je een app in elkaar zet? Ik denk dat het handiger is als je jezelf eerst even inleest. En omdat hierover met Google voldoende te vinden is en er talloze tutorials online staan doe ik hier een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.