Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Core2Quad
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-11 06:27
Beste Tweakers,

Ik heb sinds kort de Sony Xperia U en het is een geweldig toestel voor wat het maar kost, maar ik zit nu met een "dilemma",

Als ICS beschikbaar word voor de Xperia U, is het dan de moeite waard te upgraden? ik zag net van de P dat de grafische prestaties opgeschroeft werden, maar aangezien de U "maar" 512 MB ram heeft denk ik dat dat niet of amper genoeg is voor ICS, en dat het daarom misschien een negatief effect zou hebben op de snelheid..

Wat denken jullie?

Met vriendelijke groet, Randal.

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:33

Koenvh

Hier tekenen: ______

Wachten, berichten van anderen lezen

🠕 This side up

• Core2Quad
  • Laatst online: 07-11 06:27
Dat is inderdaad een slim plan ;) zal ik doen.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Als het officieel wordt uitgebracht is alles uitvoerig door Sony getest, dus dan zal 't heus wel vloeiend lopen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• soskes
  • Laatst online: 21:44
Ik ben het met CLB eens. Voor zover ik nu heb beleefd van Sony (Ericsson) hebben ze altijd hardware die wellicht wat outdated is maar de software loopt altijd lekker. Zelfs op mijn X10i wat toch echt een trage bak is.