Toon posts:

Goeie MD speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga eindelijk zo MD spelertje aanschaffen
(omdat mijn autoradio de optie heeft om die dingen ook af te spelen :))

Wat is nou een goeie voor een leuke prijs (stand alone) prijs klasse rond max. rond de 900,-

En zo'n portable geval, wat is dan een goeie?
Met rec. optie uiteraard :) )rond de 500,- moet toch wel lukken? thx alvast

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zet er dan (voor de luie twiekert) wat [ url ] [ /url ] tags omheen...

Voor een discussie over portable's zie deze topic

Ik denk dat een Sony 9x0 een mooie keus is voor rond de 1000 piek (en heb daarom zelf een mds-jb920)...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ook nog andere merken?
Zodat ik ook een beetje merk kan vergelijken

thx

Verwijderd

!UTFS!
Btw zijn er al Decks met LP4 ondersteuning?

Verwijderd

heb hier net een r700 binnen van sony met mdlp *D gaaf ding. lekker klein afstand bediening perfect man. zeker aan te raden. ook niet duur. (604) incl btw en bezorging.. neemt ook perfect op.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53
Op woensdag 28 maart 2001 10:04 schreef modderfokker het volgende:
Btw zijn er al Decks met LP4 ondersteuning?
Tuurlijk zijn die decks er al. Let je niet op?? Volgens mij staat het er vaak niet bij maar bij Polectro zeiden ze dat de Sony QS lijn MD het iig wél heeft.

Verwijderd

Ik heb zelf n Sony, probleem daarmee is dat ik song-titles en naam van MD in kan voeren, maar vriend van me met Kenwood MD-player nummers niet meer kan aanpassen (verwijderen/inkorten) of andere naam invoeren wanneer ik een MD voor hem opneem :(

Niet echt compatible,
Moet ik wel zeggen dat ik een van de eerdere versies (zoniet eerste) MD-player van Sony

• HariZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-02 21:51
Ik heb een Sharp... doet et goed... heb em al bijna een jaar en er zijn al heel wat MD-tjes mee gemaakt en gewist en ge-weet-ik-veel-wat-allemaal-wel-niet...

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

OK, zoek niet verder maar koop de Sony MZ-R900, waanzinnig nieuw ding! [www.minidiscworld.com/index.html?target=MiniDiscPortable_MD_Recorders]

ik heb m hier zelf ook besteld na 2 dagen binnen!!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Pagina: 1