MSI X870E Carbon Wifi#9800X3D#NZXT Kraken 280#GB RTX5090 Gaming OC#32GB Kingston DDR5@6400MHz, C30, A-die#Samsung 850 EVO 500GB, OS#Samsung 870 EVO 2TB#Crucial MX500 1TB#WD SN850 Black 2TB#Be Quiet! Straightpower 12, 1200W#Be Quiet! Shadow Base 800 FX
Ik zou sowieso geen furmark gebruiken om je kaart te testen, draai een paar uurtjes unique heaven ofzo.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Misschien een fout van futurmark. Misschien is dit net een kaart die niet wordt ondersteund door futurmark. Overigens is het volgens mij geen groot probleem aangezien je je games gewoon kan spelen en daar gaat het om toch 
Misschien dit nog een relevante link: MSDN: Timeout Detection and Recovery of GPUs through WDDM
Misschien dit nog een relevante link: MSDN: Timeout Detection and Recovery of GPUs through WDDM
furmark is een geinig programma. Maar je moet je er niet blind op staren.
Mijn pc liep ook vast met furmark icm OC CPU & GPU. Maar ik kon wel uren lang BF3/Metro 2033(etc) op ultra draaien zonder vast te lopen. In zo'n geval moet je gewoon tevreden zijn. Het gaat om de praktijk lijkt me.
Mijn pc liep ook vast met furmark icm OC CPU & GPU. Maar ik kon wel uren lang BF3/Metro 2033(etc) op ultra draaien zonder vast te lopen. In zo'n geval moet je gewoon tevreden zijn. Het gaat om de praktijk lijkt me.
Furmark is meer om te kijken of je voeding het trekt als je je kaarten opentrekt
Dank allen voor jullie input. Furmark is inmiddels naar de prullenbak verwezen en ik zal het alleen bij de andere benches houden die ik heb. Ik dacht altijd dat FurMark de belangrijkste gpu bench was, maar zat er dus naast
MSI X870E Carbon Wifi#9800X3D#NZXT Kraken 280#GB RTX5090 Gaming OC#32GB Kingston DDR5@6400MHz, C30, A-die#Samsung 850 EVO 500GB, OS#Samsung 870 EVO 2TB#Crucial MX500 1TB#WD SN850 Black 2TB#Be Quiet! Straightpower 12, 1200W#Be Quiet! Shadow Base 800 FX
er zijn maar een paar echt zware idd... BF3... Metro eerste level als je dan de hoek om loopt en je ziet die lichten, blijf daar 5 minuten weet je meteen of je GPU het trekt..
tot slot Crysis 1 met 16XQ AA.
Furmark durf ik niet eens meer te draaien nu ik net een nieuwe voeding heb. furmark is echt rotzooi en haalt dingen uit zoals prime voor de CPU doet alleen dan nog 10x erger
tot slot Crysis 1 met 16XQ AA.
Furmark durf ik niet eens meer te draaien nu ik net een nieuwe voeding heb. furmark is echt rotzooi en haalt dingen uit zoals prime voor de CPU doet alleen dan nog 10x erger
[ Voor 29% gewijzigd door A87 op 18-08-2012 00:23 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Pagina: 1