Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Speel vooral SC2 en Football Manager.
Voor de rest wordt de pc gebruikt voor youtube, e-mail, facebook en andere standaard zaken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
wat ik momenteel in gedachten heb is €900, zonder scherm, muis of toetsenbord, enkel de case en alles erin.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb een 1TB externe harde schijf. Daarom zou ik enkel voor een SSD gaan.
Ik ben van plan op termijn een tweede scherm te gaan gebruiken, dus dat moet mogelijk zijn/blijven.
SAMSUNG S22B350H is mijn huidig scherm, waarschijnlijk nog eens dezelfde erbij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede grafische kaart, maar geen super. Moet wel 2 schermen kunnen ondersteunen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb een zwak voor Samsung, dus als ik zonder info moet kiezen heeft dat mijn voorkeur.
Maar goede argumenten gaan boven merken :-)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik ga niet overclocken ofzo, ken daar totaal niets van. Dus als een videokaart of processor als grootste pluspunt overclocken heeft, ga ik voor de iets goedkopere niet-overclockbare versie.
Wat ik voor ogen heb is waarschijnlijk meer dan ik nodig heb, maar wil wel zeker dat de PC future-proof is voor wat ik hem gebruik.
Speel vooral SC2 en Football Manager.
Voor de rest wordt de pc gebruikt voor youtube, e-mail, facebook en andere standaard zaken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
wat ik momenteel in gedachten heb is €900, zonder scherm, muis of toetsenbord, enkel de case en alles erin.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb een 1TB externe harde schijf. Daarom zou ik enkel voor een SSD gaan.
Ik ben van plan op termijn een tweede scherm te gaan gebruiken, dus dat moet mogelijk zijn/blijven.
SAMSUNG S22B350H is mijn huidig scherm, waarschijnlijk nog eens dezelfde erbij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede grafische kaart, maar geen super. Moet wel 2 schermen kunnen ondersteunen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb een zwak voor Samsung, dus als ik zonder info moet kiezen heeft dat mijn voorkeur.
Maar goede argumenten gaan boven merken :-)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik ga niet overclocken ofzo, ken daar totaal niets van. Dus als een videokaart of processor als grootste pluspunt overclocken heeft, ga ik voor de iets goedkopere niet-overclockbare versie.
Wat ik voor ogen heb is waarschijnlijk meer dan ik nodig heb, maar wil wel zeker dat de PC future-proof is voor wat ik hem gebruik.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Sapphire HD 7850 2GB GDDR5 | € 210,- | € 210,- |
1 | Samsung SH-222BB Zwart | € 14,19 | € 14,19 |
1 | Antec One | € 46,87 | € 46,87 |
1 | Scythe Mugen 3 Rev. B | € 35,20 | € 35,20 |
1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 167,- | € 167,- |
1 | Corsair Builder CX500 V2 | € 54,90 | € 54,90 |
1 | Samsung 830 series 256GB | € 173,50 | € 173,50 |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 43,45 | € 43,45 |
1 | Asrock H77 Pro4/MVP | € 78,80 | € 78,80 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 823,91 |
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 15:25 . Reden: Tabel ]