Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds 2 en halve dag heb ik een HTC Titan, maar mijn batterij presteert ronduit slecht.

Gister, heel de dag aan de oplader. Ik kom thuis van mijn werk, en gebruik 1 uur mijn telefoon intensief. App's installeren etc. batterij drain: 100 -> 70 procent. Gister avond nog 2 uur opgela
den. Daarnaast wat whatsapps verstuurd, apps geprobeert ed. Vandaag zon 1 a 1,5 uur gebruik van mijn telefoon gemaakt en hij is helemaal leeg?

Zon 3 a 4 uurtjes telegraaf kijken, wat updates installeren, wat progammatjes downloaden, wat mensen whatsappen en toevoegen. En hij is leeg? Ik verwacht dat ik op een normale schooldag, waarbij mensen heel de dag met hun telefoon spelen, dat hij dan wel de dag zou horen te halen. Maar op deze manier haal je een ochtend niet eens zonder extreem gebruik?

Iemand sugesties om dit probleem te verminderen, is mijn accu verrot?

Ik heb de telefoon besteld via belsimpel.nl, ik lees er slechte ervaringen over achteraf. Ben ik de dupe van een slecht toestel zoals meerdere?

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Over het algemeen haal ik 'm 's morgens rond een uur of 7 van de lader en aan het eind van de dag zit de batterij meestal nog zo'n 30 a 40 procent vol.
Als ik vakantie heb zoals nu gaat het meestal wat harder omdat ik hem dan wat meer gebruik.
Zon 3 a 4 uurtjes telegraaf kijken, wat updates installeren, wat progammatjes downloaden, wat mensen whatsappen en toevoegen.
Ik denk dat elke willekeurige andere smartphone na 4 a 5 uur actief gebruikt te zijn wel leeg is hoor?

[ Voor 33% gewijzigd door CAP-Team op 17-08-2012 23:35 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:59
Ik denk ook dat het aan het algemene beeld van tegenwoordig ligt. Na een dag internetten, paar mails ontvangen, een paar losse appjes versturen en in de avond chatten met vriendin zorgt er bij mij ook voor dat ik om 9 uur aan de lader vastgebonden zit omdat de batterij leeg is. Geen enkele smartphone trekt het om de hele dag actief te zijn met spelletjes, internet en apps. Het is de harde werkelijkheid.

Verwijderd

Wat je sowieso kan doen is in de instellingen de instelling: "Batterijbesparing altijd inschakelen wanneer batterijniveau laag is" aanzetten.
Dan gaat de telefoon zuiniger om met de laatste 20% van je batterij op dagen dat je erg actief bent.

Je kunt ook de synchronisatieinstellingen van je telefoon account zo instellen zodat je iets minder snel updates van email en je contacten krijgt.