Toon posts:

P1 met vastgeplakte cooler?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb dus een P1 ergens vandaan, geen idee hoe snel, staat op de voorkant, maar er zit een koelblok op vast. Zo te zien met een robuust soort dubbelzijdig tape?

T'sluit ook niet goed aan, daar je er net nog tussendoor kunt kijken, het gedeelte waar niet die dubbelzijdige tape zit...

Iemand hier een idee hoe ik die koelerblok er af kan werken?

Verwijderd

Voorzichtig met een schroevedraaier.
Je kunt hooguit een ouwe proc verpesten.

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 11:29
Met een mes, proberen te snijden, of te draaien

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Ik heb hier laatst ergens iets zien staan over het verwijderen van dit soort kleefzooi, het ging erover dat je de proc. eerst een tijdje in de koelkast moest leggen, dan werd de lijm wat minder stevig (ofzo).
Het beste lijkt mij een cirurgisch mes, dat is vlijmscherp en erg dun, misschien kun je er dan tussen komen.( let op de vingertjes >:) )
Of iemand zoekken met een P1 board en hem daarin planten, dan hoevie helemaal niet te snijden.

Verwijderd

Het is mij laatst gelukt door de proc in een p1 bordje te stoppen op 100Mhz, waarna hij warm werd en het koelertje er alleen nog maar afgedraaid moest worden...

Nog mooier toen het een P200MMX bleek te zijn :)

suc6 ermee

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Het zijn net oesters.....Soms zit er een parel in.

Misschien helpt een oestermes? :) :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, ik heb al met verschillende messen geprobeerd,

koelkast en heel warm maken is't proberen waard

tx, guys ;)

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Heb laatst gewoon een schroevendraaier tussen de heatsink en de cpu gestoken en voorzichting omgedraaid. De heatsink ging toen zonder problemen los.

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:31

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Uhmmm... staat er niets op de onderkant van dat ding?
Straks doe je al die moeite voor een p60je ofzo.

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

Verwijderd

ach p1's (niet de p60) worden toch niet ze heel warm, k moest eerst ff p100 tje inmekaar zetten, had ik geen passende heatsink, heb ik gewoon die heatsink er los op gelegd en met een plastic stripje blijft tie hangen, gege, tis alleen maar voor het oog dus, en het ding wordt echt niet warm en draait uren achter elkaar.
Pagina: 1