Hallo,
Specs van mijn PC:
CPU I7 920 non OC (op dit moment)
GPU MSI 7970 Lightning
MB Asus P6T SE
Voeding Gigabyte 1200W
OS WIN 7 67bit
Verleden week heb ik mijn nieuwe 7970 Lightning ontvangen.
Na een paar dagen op stock speeds te hebben gedraaid wou ik gisteren avond (wat koeler dan) eens zien hoever ze wou gaan.
Ik ben dus met Afterburner en Kombustor aan de slag gegaan en kwam zonder voltage verhogingen uit op:
GPU 1170 MHz op 1175 mV
MEM 1450MHz op 1600 mV
Ok leuk, maar ik wou eens zien of er meer in zat.
Ik zet de power limit van Afterburner op +20% en het voltage van de GPU op 1200 mv, mijn gpu gaat nog steeds maar tot 1170 MHz.
Na wat met het voltage te sleutelen kijk ik eens in GPU-z wat die als voltage aangeeft en ik zie nog steeds 1175 mV als VDDC, Kombustor geeft dit ook aan.
Mijn GPU bleef steeds op 100% belasting rond de 73 graden hangen, ik denk dus niet dat die aan het trottelen is.
Ik heb wat rond ge-googled, maar kom niets tegen dat gelijkaardig is.
Wel een link om je MSIAfterburner.cfg aan te passen wat ik ook gedaan heb, maar niets meer.
Heeft hier iemand ervaring met een 7970 Lightning en Afterburner 2.2.3?
Specs van mijn PC:
CPU I7 920 non OC (op dit moment)
GPU MSI 7970 Lightning
MB Asus P6T SE
Voeding Gigabyte 1200W
OS WIN 7 67bit
Verleden week heb ik mijn nieuwe 7970 Lightning ontvangen.
Na een paar dagen op stock speeds te hebben gedraaid wou ik gisteren avond (wat koeler dan) eens zien hoever ze wou gaan.
Ik ben dus met Afterburner en Kombustor aan de slag gegaan en kwam zonder voltage verhogingen uit op:
GPU 1170 MHz op 1175 mV
MEM 1450MHz op 1600 mV
Ok leuk, maar ik wou eens zien of er meer in zat.
Ik zet de power limit van Afterburner op +20% en het voltage van de GPU op 1200 mv, mijn gpu gaat nog steeds maar tot 1170 MHz.
Na wat met het voltage te sleutelen kijk ik eens in GPU-z wat die als voltage aangeeft en ik zie nog steeds 1175 mV als VDDC, Kombustor geeft dit ook aan.
Mijn GPU bleef steeds op 100% belasting rond de 73 graden hangen, ik denk dus niet dat die aan het trottelen is.
Ik heb wat rond ge-googled, maar kom niets tegen dat gelijkaardig is.
Wel een link om je MSIAfterburner.cfg aan te passen wat ik ook gedaan heb, maar niets meer.
Heeft hier iemand ervaring met een 7970 Lightning en Afterburner 2.2.3?