[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Je kunt toch gewoon de quote knop naast de message indrukken. Dan komt die in je post erbij te staan.
Daar is toch geen apart knopje voor nodig lijkt me.
Daar is toch geen apart knopje voor nodig lijkt me.
Als je een nieuwe post aan het schrijven bent (bijvoorbeeld nadat je bij één bericht op quote hebt gedrukt) kan je ook andere posts quoten. Als je naar beneden scrollt zie je bij elke post een quote-knop staan en daarmee wordt het toegevoegd aan je huidige post.
En het is 'wilt', wild is heel iets anders
En het is 'wilt', wild is heel iets anders
[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 17-08-2012 14:48 ]
The devil is in the details.
Op de positie van de cursor / caret (|)! Wellicht interessant om te vermelden, want ik heb er nogal eens wat posts mee vernacheld.Hahn schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:48:
Als je naar beneden scrollt zie je bij elke post een quote-knop staan en daarmee wordt het toegevoegd aan je huidige post.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Met ctrl-z natuurlijk vrij simpel weer ongedaan te maken, maar inderdaad wel iets om rekening mee te houden jaCodeCaster schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:58:
[...]
Op de positie van de cursor! Wellicht interessant om te vermelden, want ik heb er nogal eens wat posts mee vernacheld.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Een multie-quote knop, als het niet teveel werk is, zou imho toch heel wat handiger zijn dan de huidige manier.
Maar hoe is een multiquote dan anders dan dat het nu is? Wil je dan eerst de quotes selecteren en dan ergens op drukken om daadwerkelijk te posten, of hoe zie je dat voor je? Het lijkt me in alle gevallen namelijk meer klikwerk dan dat het nu is (want hier kliks reduceren gaat je eigenlijk niet lukken).
Persoonlijk vind ik de normale manier van lezen, en als mogelijk dan selecteren, veel prettiger dan wanneer je de minimalistische form hebt, tijdens het composen van een post.
Het 'erbijquoten' werkt dan ook niet in de Quickreply, alleen in de 'echte'. Als je dat met minimalistisch formpje bedoelt?
Verder lijkt mij dit juist handiger. Je quote, typt er een verhaaltje bij, scrollt omlaag voor je tweede quote met verhaaltje, e.d. Op jouw manier zouden ze allemaal achter elkaar staan, moet je even goed kijken op welke post je reageerd en dan tussen de [\quote][quote] je bericht moeten typen. Denk je echt dat dat simpeler is?
Verder lijkt mij dit juist handiger. Je quote, typt er een verhaaltje bij, scrollt omlaag voor je tweede quote met verhaaltje, e.d. Op jouw manier zouden ze allemaal achter elkaar staan, moet je even goed kijken op welke post je reageerd en dan tussen de [\quote][quote] je bericht moeten typen. Denk je echt dat dat simpeler is?
Pagina: 1