Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Webbrowsers laden geen plaatjes?

Pagina: 1
Acties:

• SoulRyder
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:59
Hoi,

Ik zit bij iemand thuis om te helpen met computerproblemen.
Een van de problemen is dat alles op internet er raar uitziet. Het lijkt erop alsof alle plaatjes niet geladen worden

Ik heb alle cookies al verwijdert, een andere browser geprobeert, gekeken of het laden van plaatjes wel aanstaat, de virus scanner( Norton) helemaal uitgezet zodat die niets blokkeert.Ook bij firefox via about:config alle pipelining opties gereset

heb daar onder andere al deze stappen doorlopen
http://kb.mozillazine.org/Images_or_animations_do_not_load

Maar nog steeds heb ik hetzelfde probleem. Ik zal een screenshot van tweakers toevoegen zoals het er nu uitziet zodat het wat duidelijker is..Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/11wdg1u.jpg

Iemand die weet wat hier aan de hand is?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Plaatje is slechte kwaliteit maar volgens mij staat AVG er ook op. Daarnaast; heb je al een system restore geprobeerd van "voordat het fout ging"?

Ook zou er toch iets van info moeten zijn sinds wanneer dit zo is, wat er uren/dagen daarvoor op de PC gedaan is en in hoeverre er meldingen of fouten in de eventviewer staan?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

De smilies doen het wel en dat zijn ook plaatjes.

Wat doet IE in "veilig modus" - zonder add-ons?

Wellicht een overactieve advertentieblokker?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2012 13:01 ]

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Je css bestanden worden niet geladen.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:43
Lijkt er meer op dat je CSS niet geladen word.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Dat is wat ik net wou zeggen, sommige CSS lijkt gewoon genegeerd te worden.

Kijk of je een Proxy aan hebt staan, en probeer een webkit browser.

• SoulRyder
AVG staat inderdaad aan maar het probleem was er al voor AVG.(Die heb ik namelijk net geinstalleerd omdat ik niet zon fan van Norton ben)
Ik weet op dit moment even niet sinds wanneer dit probleem er is. Want het is niet mijn PC en de eigenaar is even weg,

Ik ga even jullie tips proberen

Klopt inderdaad CSS word niet geladen, kwam even niet op een betere omschrijving als plaatjes worden niet geladen maar het lijkt inderdaad meer op het niet laden van CSS

[ Voor 8% gewijzigd door SoulRyder op 17-08-2012 13:13 ]

• SoulRyder
Update: Webkit browser Arora doet het perfect.

Update: Veilige modus internet explorer werkt niet nog steeds hetzelfde probleem

[ Voor 47% gewijzigd door SoulRyder op 17-08-2012 13:19 ]

Pagina: 1