Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Mijn Galaxy Note is terug van reparatie. Het moederbord is vernieuwd.

Wanneer ik mijn Note aan de lader doe, doet de telefoon alsof ie oplaad (telefoon geeft aan dat ie oplaad, bij de lockscreen en bij de batterijlogo rechtsboven), maar vervolgens neemt de accupercentage niet toe, maar juist af!

Heb onderhand 3 originele Samsung Accu's geprobeerd.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Neem aan dat je de lader al uitgesloten hebt?

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44
misschien zijn ze een connectortje vergeten bij de reparatie.. gewoon melden en weer terug sturen.
Als dit je dit probleem niet had voor je toestel voor reparatie wegging en nu wel.. dan zal het we aan de reparatie liggen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:55

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb net even je crosspost verwijderd want dat is niet nodig & niet toegestaan. Geef ook aan wat je allemaal al hebt geprobeerd in de topicstart, dat voorkomt veel onnodige vragen. Lees voor je een topic opent eerst eens Het algemeen beleid.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja de lader funcioneert gewoon perfect, ook met diverse andere laders geprobeerd trouwens.

Het zit zo:

1e keer heb ik mijn Note opgestuurd, omdat mijn Note helemaal niks meer deed; laadde niet op, ging niet aan, was gewoon dood.

Toen kreeg ik mijn Note terug met een nieuwe moederbord. Vanaf toen laad mijn telefoon niet op, maar doet wel ''alsof'' die oplaad, want krijg wel een oplaadmelding op de telefoon.

Toen heb ik zelf een nieuwe accu gekocht, maar die laadde ook niet op.

2e keer weer opgestuurd, hebben ze de accu vervangen terwijl ik duidelijk heb gezegd dat het niet aan de accu ligt, aangezien ik dat al had geprobeerd. Volgens hun voldoet mijn telefoon aan alle specificaties :S

Maar hij laad dus niet op, maar geeft wel een melding van opladen.

COMPUTER HERKENT DE TELEFOON WEL, kan het dan alsnog aan de connectortje liggen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Het zal niet direct aan de usb connector liggen, maar wellicht aan een interne verbinding naar de accu of de unit die het laden regelt. Ook kan er gewoon een onderdeeltje va de printplaat die het laden aanstuurt kapot zijn.

Ik zou nog een factory reset uitvoeren en als het probleem daarna nog steeds bestaat met verschillende accu's en laders EN het is gebeurd nadat er een heftige reparatie op is uitgevoerd.. dan kan je wel de conclusie trekken dat er tijdens de reparatie iets is mis gegaan waardoor dit probleem is ontstaan.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Prulleman schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:44:
Het zal niet direct aan de usb connector liggen, maar wellicht aan een interne verbinding naar de accu of de unit die het laden regelt. Ook kan er gewoon een onderdeeltje va de printplaat die het laden aanstuurt kapot zijn.

Ik zou nog een factory reset uitvoeren en als het probleem daarna nog steeds bestaan met verschillende accu's en laders EN het is gebeurd nadat er een heftige reparatie op is uitgevoerd.. dan kan je wel de conclusie trekken dat er tijdens de reparatie iets is mis gegaan waardoor dit probleem is ontstaan.
Bedankt, kan het ook misschien een softwarefout zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:47:
[...]

Bedankt, kan het ook misschien een softwarefout zijn?
Prulleman schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:44:

Ik zou nog een factory reset uitvoeren en als het probleem daarna nog steeds bestaat met verschillende accu's en laders EN het is gebeurd nadat er een heftige reparatie op is uitgevoerd.. dan kan je wel de conclusie trekken dat er tijdens de reparatie iets is mis gegaan waardoor dit probleem is ontstaan.
ja, dat bedoelde ik daarmee :) (het lijkt me sterk, maar je kan het maar beter uitsluiten voor je het toestel weer een maand kwijt bent)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Prulleman schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:12:
[...]

[...]

ja, dat bedoelde ik daarmee :) (het lijkt me sterk, maar je kan het maar beter uitsluiten voor je het toestel weer een maand kwijt bent)
Helaas, het ligt niet aan de software :(
Pagina: 1