Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royvano97
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-05-2021
hallo tweakers,

ik weet niet of het goed staat hier maar ik probeer t gewoon!

ik moet voor school (Havo 5) over een paar weekjes beginnen met een informatica project, dit is het examen van het vak informatica. je moet zelf bedenken wat je gaat doen. om een indruk te geven geef ik een paar dingen die vorig jaar als project zijn gebouwd: een 3d-Printer en een website met database.

ik wil iets uitdagends en waar ik veel van leer, alleen kom ik niet op idee'en!

HELP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit soort topics zijn dus op geen enkele manier de bedoeling op het forum. Zoals in het Algemeen Beleid staat, zijn we niet erg gecharmeerd van iets zomaar plaatsen onder het motto van "ik zie wel of het mag of niet". Als je het niet zeker weet, dan vraag je eerst toestemming aan een moderator :) .

Verder is dit een huiswerkvraag waarbij je geen enkele eigen inzet toont, en verder iets wat niets met Wetenschap of Levensbeschouwing te maken heeft, behalve als je op deze manier negatieve karma wilt opbouwen ;) .

Door het gebrek aan eigen inzet ga ik het niet verplaatsen, maar komt er hier een slotje op. Ga svp geen nieuw topic openen, maar ga eerst zelf aan de slag. Als je ideeen hebt maar tegen problemen aanloopt, dan kun je een topic overwegen, maar daar zal dan wel de eigen inzet heel erg duidelijk vanaf moeten stralen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.