Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Royvano97
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-05-2021
hallo tweakers,

ik ben 15 jaar oud en heb wel wat verstand van computers.
Nu vroeg ik me af, of ik ergens op internet een bijbaantje zou kunnen krijgen,
Ik ben voor bijna alles in, dingen doorverkopen of reviews schrijven allemaal geen probleem,
maar ik heb niet echt een idee..

iemand die een leuk idee'tje voor me heeft?

Greeetz,

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:42
Kijk naar een krantenwijk of werken bij een supermarkt ofzo zou ik zeggen :) Voor reviews schrijven krijgen maar heel weinig mensen betaald (en al helemaal niet als je 15 bent ;)) en voor handel heb je eigenlijk zelf al geld nodig, dus dat schiet ook niet op :P

The devil is in the details.

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Of zoek werk in de agrarische sector, daar hebben ze wel werk voor jongeren. Is ook nog eens gezond voor je.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Draai de vraag om:

Op welk vlak kun je geld verdienen voor een baas? Als je daar een antwoord op hebt weet je waar je moet werken, tot die tijd staat de boer vast voor je open ;).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:05
Als je in een plaats woont waar een lokale computerboer is die zelf computers repareert e.d. kun je het daar eens proberen?

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Of lees dit topic eens door. Een lange discussie over het hoe en wat van een eigen computerreparatie 'bedrijfje' (als bijbaan).

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:39

Brons

Fail!

Modbreak:Het is de bedoeling dat je eigen inzet toont op GoT. Dat mis ik volledig in dit topic. Wat heb je zelf al onderzocht en gedaan?

Je hebt van mijn collega al een uitgebreide pushmessage gehad over het tonen van eigen inzet dus voor meer uitleg kan je daar terecht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.