Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Studenten laptop 13-14 inch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede studenten laptop tussen de 13-14 inch alleen ik kan tussen de bomen het bos niet meer. zou iemand mij kunnen helpen?

Ik ga mn laptop vooral voor school gebruiken maar ik denk dat ik er ook veel muziek op ga luisteren, verder denk ik dat ik misschien nog games als HoN zal gaan spelen maar dat is zeker geen noodzaak.
graag zou ik wel gewoon een goed draaiende snelle laptop willen aangezien ik me echt dood kan ergeren als het laden te lang duurt.
Ik zal (omdat het een studentenlaptop is) veel met het ding gaan sjouwen maar de robuustheid is voor mij niet echt een issue omdat ik altijd wel vrij voorzichtig met mn spullen ben.
toetsenbord is voor mij erg belangrijk.
minimaal zoek ik wel 320 gig geheugen liefst 500+
hij mag max tussen de 700 en 800 euro kosten

Groeten,
Gugnit

Verwijderd

Topicstarter
ligt het aan mij of zijn BTO laptops echt top of the bill? en dat tegen een prima prijs

Verwijderd

Dat ligt aan jou, je hebt duidelijk niet gezocht :)

Verwijderd

Topicstarter
wat zou jij aanraden? Is dit wat?
http://tweakers.net/price...nex-4830tg-2458g75mn.html

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2012 10:58 ]

Verwijderd

Die throttlet tot 1200mhz onder load. Wanproduct. Wel een grafische kaart, maar zo slechte koeling dat je er niets mee kan.

Zie verder Verwijderd in "Acer V5 of HP Envy 6".
Het is totaal nutteloos om €700-800 uit te geven aan een 13"-14" notebook omdat je voor onder de €600 nog altijd de V131 kan krijgen -en de thinkpad T410-. welke al een jaar oud zijn en ironisch gezien beter dan de rest wat je onder de €900 kan krijgen. Voor €900 krijg je overigens de sony S13.

Voor het geld wat je over houd koop je een pricewatch: Samsung 830 series 128GB. Als er maar een SSD in zit zijn de rest van de specs niet echt belangrijk meer. Een i7 met HDD blijft traag.

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat ik eigenwijs ben.. maar is dit wat?

Intel® CoreTM i5-2450M, 2.5GHz
Legitieme Windows® 7 Home Premium
500 GB Serieel ATA (5400 rpm)
8 GB 1333 MHz DDR3-SDRAM
DVD-station
AMD Radeon(TM) HD 7650M 1GB

Verwijderd

Of het was is is meer afhankelijk van de bouwkwaliteit dan de specificaties. Anders zou de acer die je vanmorgen aanhaalde een goede deal zijn ;)

Verwijderd

Topicstarter
Die specs die ik liet zien is een vaio s serie die ik zelf dan heb samen gesteld..

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2012 15:07 ]

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 21:52
Als een hekel hebt aan laden moet je zeker voor een goede SSD kiezen, of je die erzelf inzet of standaard erin koopt moet je dan even bekijken of je dat kan/wil.

[Updated spec's]

Verwijderd

Dat is geen S. Dat is een E.

De vorige generatie E was best.. crappy. Een halve klio zwaarder dan de V131, een accuduur 3x zo kort, en een optie tot grafische kaart slechter dan de intel IGP die er standaard in zat :X. Ik zou je afraden die te nemen tenzij je een review kunt vinden die bewijst dat daar grote sprongen voorwaarts zijn gemaakt. Ik kan zelf niets vinden.

Verwijderd

Topicstarter
en die acer timeline toch wel aanraden? aangezien ik m zo mooi vind.. (A)

Verwijderd

Op zich is het een leuk model, alleen wat duur aangezien je niets hebt aan de grafische kaart die er in zit. De V131 -ja weer die :P - is €200 goedkoper en in principe net zo goed (lijkt iets minder stevig, maar gaat langer mee op de accu).

Verwijderd

Topicstarter
kan ik daar games als HoN op spelen?

EDIT:
kan jij tussen de pricewatch ff voor mij degene uitzoeken die jij bendoelt?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2012 15:54 ]

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-11 15:12
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:50:
kan ik daar games als HoN op spelen?
Hot or Not doet het toch in elke webbrowser?

Op Ebay kun je makkelijk een Lenovo Thinkpad T420 scoren voor dit bedrag. Dan heb je een stevige laptop met drie jaar on-site garantie. Met 2,5 kg niet al te zwaar en zou het best vijf jaar moeten halen zonder scheuren en breuken in de behuizing.

while (! ( succeed = try ()));

Verwijderd

Topicstarter
Heroes of Newarth

Verwijderd

Hij staat niet in de pricewatch. Alleen op de dell site:
http://configure.euro.del...s1&oc=n08s3105&vw=classic
met wat kortingen kom je op €548.

• nerz101
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-11 15:06
Die V131 heeft dan geen ODD (disc drive), let daar wel bij op. En, wil je er een SSD in gaan zetten? En wil je daarnaast nog een extra HDD voor opslag?
Pagina: 1