Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet of je met een samsung galaxy2 kan koppelen aan een ipad 3.
kan dit met de tethering hotspot van de telefoon?
wand ik wil een ipad 3 kopen maar moet er heel soms mee op internet en dit wil ik dan doen via me telefoon,,,,
kan dit? of zou het mogelijk zijn via een app?

[ Voor 0% gewijzigd door janvanduschoten op 16-08-2012 21:19 ]

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ja dat kan. Waarom open je dit topic, terwijl je zelf al "tethering hotspot" noemt. Dat is precies wat je nodig hebt.

http://rootgalaxys3iii.com/tether-galaxy-s3/

[ Voor 87% gewijzigd door MaximusTG op 16-08-2012 20:20 ]

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-11 19:52

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Afgelopen zomer met Androidtoestel getethered naar een iPad 3....de S3 draait op Android, zal dus werken.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
nou ik vroeg het me af wand ik heb het bij me kennis geprobeerd en dat lukte niet , en voor ik ipad koop
moet ik wel zeker zijn dat mijn galaxy s2 via de tethering hotspot de ipad online krijgt.
vandaar mijn vraag of iemand dat zeker wist, in de winkel hadden ze over een app te downloaden .....

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:31

Compizfox

Bait for wenchmarks

Als je op je telefoon gewoon een WiFi hotspot kunt aanmaken moet het goed gaan. Of de client waarmee je met het WiFi-netwerk verbindt nou een notebook of een iPad is maakt dan verder niet uit.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Ja precies, je kan het toch gewoon uittesten. Maak een netwerk aan op je telefoon, verbind daarmee met een laptop, en kijk of je internettoegang hebt.
Dan moet het ook met je iPad werken.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is op GoT de bedoeling dat je zelf het een en ander aan initiatief toont in een topicstart. Dat betekent dat we van je verwachten dat je eerst zelf op zoek gaat naar het antwoord. Dit soort dingen kun je gemakkelijk met Google of de zoekfunctie vinden. Geef dus aub aan waarom je er niet zelf uit komt.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geprobeerd om met me foon te linken aan een ipad, dit lukte niet , kon er dus niet mee op internet. vandaar mijn vraag of er iemand ervaring mee had, omdat ik dacht dat misschien door het besturing syteem verschillend is dat het niet kon!!
blijkbaar moet ik dus wat verkeerd gedaan hebben als mensen zeggen dat het wel kan! voor dat ik een ipad koop moet het wel ff zeker weten wand het is wel ff belangrijk iets en iedereen zegt anders ook in de winkel vandaar even de vraag RoD
RoD schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:18:
Het is op GoT de bedoeling dat je zelf het een en ander aan initiatief toont in een topicstart. Dat betekent dat we van je verwachten dat je eerst zelf op zoek gaat naar het antwoord. Dit soort dingen kun je gemakkelijk met Google of de zoekfunctie vinden. Geef dus aub aan waarom je er niet zelf uit komt.

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Wat heb je gedaan dan? Het is echt vrij makkelijk namelijk. Tenzij de tethering optie uitgeschakeld is op je telefoon door de provider, maar volgens mij is dat bij Android telefoons bijna nooit.

Edit: En lees je posts nog een keer of 2 door voor je op "verstuur bericht" klikt. Het is nogal een warboel aan rare kromme zinnen en te weinig leestekens.

[ Voor 29% gewijzigd door MaximusTG op 16-08-2012 22:31 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Maar wát heb je dan geprobeerd? Alleen de telefoon dichtbij de iPad leggen is niet genoeg hè? ;)

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-11 21:47
Draai je een standaard rom op je SGS2? Of, draai je een custom rom? In het geval van een stockrom YouTube: Galaxy S2 - Tethering and portable hotspot dat filmpje even checken of je wel goed je hotspot opzet. (Let er wel op dat je mobiele internet ook aan moet hebben staan natuurlijk). Als je op een custom rom zit, dan is het nog makkelijker. (Litening Rom heeft bijvoorbeeld wifihotspot in het pull down menu zitten) Geef ook even aan welke android je draait. 2.3 of 4
Mocht het niet werken moet je even spelen met de beveiliging. (WPA WPA2 of Open). Mocht dat allemaal niet werken om een of andere magische reden, dan zou je het zelfs nog via Bluetooth kunnen doen.

@hieronder. Damn dat is waar ook....iPad.... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Biersteker op 17-08-2012 00:22 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:31

Compizfox

Bait for wenchmarks

Apple had toch geen fatsoenlijke Bluetooth stack in zijn iDevices?

Lijkt me het beste om dit via WiFi te doen, juist dat is niet OS-afhankelijk terwijl dat met Bluetooth wel het geval kan zijn.

Maar zolang je op je telefoon een WiFi-hotspot kan opzetten en je iPad kan verbinden met een draadloos netwerk moet dat gewoon werken. En als het niet werkt, geef dan aan waarom het niet werkt, anders kunnen wij er ook niets mee.

[ Voor 37% gewijzigd door Compizfox op 17-08-2012 00:05 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Pagina: 1