Kapotte Thunderbolt poort

Pagina: 1
Acties:

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-10 14:04
Goedenavond allen!

Het gaat om mijn Macbook Pro,
ik heb hier een tijdje terug al een topic over gemaakt betreffende het feit dat ik dacht dat mijn kleuren paneel kapot was.

Ik sloot hem aan op mijn tv en zag telkens andere kleuren, ik kreeg op dit forum de tip om een klein dingetje te installeren en dan zou het goed gaan.

De eerste paar films, geen probleem maar nu weer sinds een maand of 2, zelfde probleem.
Vanmiddag naar apple store op de Grote Markt geweest in Haarlem, daar wisten ze mij te vertellen dat me Thunderbolt poort kapot is, en ik naar amsterdam moet gaan voor reparatie.

A) Heeft iemand er ervaring mee dar de poort kapot is?
B) Heeft iemand ervaring met reparaties daar ter plekke?
C) Heb ik nog garantie?, lijkt mij wel toch?

alvast bedankt!
T.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
A ) nee
B ) nee, maar ik raad je wel aan om een afspraak te maken vooraf via apple.com/nl met de Genius Bar. Er wordt gekeken of het ter plekke te maken is, anders ingenomen ter reparatie.
C) Zolang je binnen 1 jaar zit, of AppleCare hebt ja. Zit je buiten 1 jaar dan heb je ook garantie conform consumentenrecht, echter zal het voor je veel minder soepel gaan.

* D ) succes!

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zolang hebben de MacBooks nog geen Thunderbolt dus hij zal wel binnen de garantie vallen. Daarbij zijn ze bij de Apple Store daar best coulant mee. Maar alleen jij weet of je nog garantie hebt want je verteld ons niet wanneer je hem gekocht hebt en of je hem zelf misschien wel gesloopt hebt. (In Haarlem zit btw geen Apple Store, die zit alleen in Amsterdam) Waarom bel je ze niet gewoon?

[ Voor 22% gewijzigd door fsfikke op 16-08-2012 20:05 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Thijs2012
klopt, bedoelde de apple winkel

bedankt!
ik ga ze morgen even bellen voor afspraak, hoop dat ik zaterdag even terecht kan!

• Thijs2012
Vanmiddag naar de Apple Centre geweest, lag inderdaad aan de kabel, meteen door gereden naar Media Markt Cruquius en de kabel omgewisseld. Voorlopig nog niet thuis maar hopen dat het werkt!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-10 23:38
Als het goed is kan je ook gewoon naar een lokale retailer gaan met je Macbook. Daar zullen ze hem ook ter reparatie opsturen.
Hoelang heb je m al?

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Heb je misschien je OS geupgrade in de tussentijd? Dan moet je het trucje van jouw eerste topic opnieuw uitvoeren.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Thijs2012
Not yet, wil ik volgende week even doen.
Kon op zich wel naar een restailer bij in de buurt gaan maar dan ben ik hem minstens 2 weken kwijt, en mocht ik hem daar opsturen maximaal 10 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs2012
werkt super!
Pagina: 1