Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Teamspeak Overlay functie

Pagina: 1
Acties:

• Platvoetenn
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 09:08
Hallo Tweakers,

Ik zit met een probleem wat betreft de Teamspeak Overlay functie, ik wil namelijk deze functie combineren met de Steam Overlay functie maar dit is tot nu toe mij nog niet gelukt. Overal om mij heen hoor ik overigens dat mensen dit zonder problemen kunnen doen.

Wat ik zelf al heb geprobeerd is om in een config_default bestand een waarde aan te passen, deze kun je overigens op deze website vinden ( http://ts3overlay.r-dev.de/documentation.php) onder het kopje: hook.follow_steam_trampoline (enhanced) , dat ook aangeeft dat de overlay functie voor problemen kan zorgen met die van steam. Dit heeft helaas niet geleidt tot een oplossing, wanneer ik de waarde verander en een game opstart via steam crasht deze namelijk.

Wat ik ook overigens heb gedaan is, in de settings van steam de ingame opties ingeschakeld ( steam community ingeschakeld).

Voorheen had ik dit probleem nog niet en kon ik steam zonder enige probleem ingame openen, maar nadat ik de teamspeak client had geinstalleerd kan dit nu dus niet meer, dat is waarom ik denk dat de Teamspeak overlay functie hier iets mee te maken heeft.

Ook heb ik de Playclaw plugin geinstalleerd voor Teamspeak maar heb ik ook nog hetzelfde probleem.

Hebben jullie enige idee hoe ik dit toch werkend kan krijgen?