Chrome laadt niet altijd de nieuwste versie van een website

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• porky-nl
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09 07:03
Ik gebruik Google Chrome en heb nu het volgende probleem.

Als ik bijvoorbeeld de volgende pagina in laad http://www.disney.com dan laad hij niet automatische de nieuwste versie maar een oude en als ik dan klik op de knop "deze pagina opnieuw laden" dan wel weer, ligt dit aan Chrome of aan de website zelf?

Wat ik dus al zelf geprobeerd heb is het volgende: alle menu instellingen bij langs gelopen (bij internet explorer was er n.l een opties om dat aan te geven.) verder heb ik op Google gezocht maar kon niets vinden.

gr maik

Modbreak:Let even op de link die je in het vervolg post....

[ Voor 7% gewijzigd door Question Mark op 16-08-2012 19:26 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Cache, zoek daar eens op.

Ps. je link voldoet niet aan de policy hier. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 16-08-2012 19:12 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:21

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

porky-nl schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 18:40:
ligt dit aan Chrome of aan de website zelf?
En wat gebeurd er als je het met een andere browser test? Die vraag had je natuurlijk zelf makkelijk kunnen beantwoorden.

Anyways: de vraag gaat dus over een browserprobleem. Ik verplaats het topic dan ook maar even naar: Client Software Algemeen

Let wel even op dat ik sterk twijfel om het topic te sluiten. Ik verwacht de volgende posts wel iets meer inzet van je eigen kant...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@hierboven: Zijn vorige poging was al gesloten: Chrome laad niet altijd de nieuwste versie van een website, mocht je die niet gezien hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 16-08-2012 19:36 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:21

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Had ik gezien hoor (mede dankzij de topicreports, waarvoor dank). De topicstart was dit keer iets uitgebreider met een klein stukje wat de topicstarter zelf al geprobeerd had, vandaar voorlopig nog maar even het voordeel van de twijfel...

Ik had dit topic overigens voorzien van een topicnote zodat de mede-moderators weten wat mijn beweegredenen zijn, maar die's voor gewone users niet zichtbaar. ;)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B