opstelling

Pagina: 1
Acties:

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Tweakers,

Ik ga verhuizen naar een nieuw huis, jammer genoeg hebben de mensen niets voorzien van bekabeling voor een geluidssysteem.
Op deze foto kan je zien wat de muur is waar ik iets kan zetten (pas op staat vol met rommel van vorige mensen)
https://dl.dropbox.com/u/18870333/Living.JPG

Zoals je kan zien, is de ruimte beperkt, en mijn pioneer versteker (enkel audio) past dus ook niet op de planken.
planken zijn 20cm breed, versterker 30cm. Mijn probleem is nu, hoe los ik mijn bekabeling op??

Van waar ik sta voor de foto te trekken is er een bureau ruimte maar kabels leggen naar daar is vrij moeilijk.
en er zouden er eigenlijk een aantal moeten liggen. (2x front + 1x center, 1x cinch (rood/wit) van digitale TV, 1x cinch (rood/wit) van media speler?)

Ik heb er dus totaal geen idee van wat ik zou kunnen gebruiken?

kunnen jullie helpen brainstormen?

[ Voor 1% gewijzigd door FeaR op 16-08-2012 20:14 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:54

FeaR

In GoT we trust

Kan je die planken niet gewoon verwijderen en diepere exemplaren plaatsen? Als je het goed vast zet moet een versterker het probleem niet zijn. Ik weet niet welke Pioneer je hebt, maar het zal geen Susano zijn van 35 kilo. Genoeg manieren om toch redelijk wat gewicht op een zwevende plank te krijgen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
probleem is dat die zwevende planken verankerd zitten in de muur, dus uithalen en andere steken lukt niet :(