Acer Aspire word heel erg warm tijdens het gamen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• FlowShotz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-09 14:24
Beste mede tweakers,

De laptop van m'n vriendin word aanzienlijk warm tijdens het spelen van Maplestory.
Nou weet ik dat laptops zoiezo heel warm worden maar ik wou graag jullie mening over de temperaturen.

Bedankt!

Afbeeldingslocatie: http://img196.imageshack.us/img196/4168/temperaturen.png

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De laptop...?

Zonder enige info zoals Het algemeen beleid #quickstart is het lastig om te zeggen wat er aan de hand is. Als de machine al een jaar of ouder is, heb je kans dat er overal en nergens stof "in" de machine zit. Vaak helpt opensschroeven en afstoffen erg goed.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:29
Laptops worden eigenlijk altijd wel superheet tijdens het gamen.

Je kunt door de ventilatiegaten met een fietspomp of compressor al het stof eruit blazen. Als de laptop al een tijdje mee gaat zit dat gegarandeerd muurvast met stof.

• FlowShotz
MAX3400 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:36:
De laptop...?

Zonder enige info zoals Het algemeen beleid #quickstart is het lastig om te zeggen wat er aan de hand is. Als de machine al een jaar of ouder is, heb je kans dat er overal en nergens stof "in" de machine zit. Vaak helpt opensschroeven en afstoffen erg goed.
Het spijt me dat ik dat niet heb vermeld maar ik weet ook niet over welk type laptop het gaat. Ik wou gewoon weten of de temperaturen over het algemeen aan de te hoge kant liggen.
Openschroeven durf ik niet aan met andermans laptop, maar ik ga er wel even langs met de compressor. Bedankt :D
NE5Freak schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:40:

Je kunt door de ventilatiegaten met een fietspomp of compressor al het stof eruit blazen. Als de laptop al een tijdje mee gaat zit dat gegarandeerd muurvast met stof.
De laptop gaat volgens haar al 2-3 jaar mee, en aangezien ik dit weekend bij haar ben zal ik is proberen om het stof eruit te blazen indien er wat inzit.

Bedankt :)

[ Voor 4% gewijzigd door FlowShotz op 16-08-2012 14:46 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

NE5Freak schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:40:

Gedeeltelijk met je eens dat je stof eruit kan blazen. De manier waarop vind ik wat grof; een compressor kan ook zomaar 20 of 30 bar leveren en voor hetzelfde geld blaas je je halve laptop kapot.

@topicstarter: overleg even met je vriendin en bedenk dan of het kan dat de laptop open gaat. Zeker met een gevorderd iemand (jij of een kennis), is het vaak niet al te lastig om een machine open te maken en met wat beleid grondig schoon te maken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• FlowShotz
MAX3400 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:48:
[...]

Gedeeltelijk met je eens dat je stof eruit kan blazen. De manier waarop vind ik wat grof; een compressor kan ook zomaar 20 of 30 bar leveren en voor hetzelfde geld blaas je je halve laptop kapot.

@topicstarter: overleg even met je vriendin en bedenk dan of het kan dat de laptop open gaat. Zeker met een gevorderd iemand (jij of een kennis), is het vaak niet al te lastig om een machine open te maken en met wat beleid grondig schoon te maken.
Ik zal even kijken hoeveel de compressor levert qua druk, had daar helemaal niet aan gedacht. Ik zal even overleggen dan wat het plan van aanpak word, ik ben namelijk niet zozeer gevorderd met laptops.

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:29
MAX3400 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:48:
[...]

Dat had misschien ietsje genuanceerder gekund idd. Mijn eigen ervaring is dat een fietspomp het net niet is. We hebben hier zo'n goedkoop dingetje van de gamma staan van ik geloof 6 of 8 bar ofzo. Als je vanaf een redelijke afstand erin spuit dan krijg je een prima resultaat. 30 bar zou ik zelf idd ook niet aanraden. Schat zelf een beetje in wat redelijk is zou ik zeggen.
Pagina: 1