• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-06 20:54

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
Hallo iedereen,

Mijn zusje heeft een jaartje geleden een Intertoys-Android-tablet gekocht. Allemaal leuk en mooi (en traag en laggy), maar de tablet is een keer met de adapter gevallen waardoor de aansluiting van de adapter krom is gebogen. Met een tang heb ik dit geprobeerd te herstellen, maar dit heeft mogen helpen. De tablet werkt nog goed (tenminste, tot de accu leeg was).

De fabrikant geeft aan voor € 25 een nieuwe adapter te kunnen leveren. Het hele ding koste destijds € 100, dus volgens mij moet dat veel goedkoper kunnen.

Weet iemand wat voor soort adapter/aansluiting dit is en/of waar ik een nieuwe kan kopen? Je zou mijn zusje er heel erg blij mee maken :)

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/0S353p2N3o1B/foto%201%20kopie.jpg Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/0a2V1f0O3Z0I/foto%202.JPG

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dichtstbijzijnde electrozaak, Dixons, Kijkshop, Mediamarkt en een universele adapter halen? Alleen even goed op de output letten...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:31
Even het amperage en stekkertje in de gaten houden en voor universeel gaan inderdaad.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:07
Of zelf even een ander stekkertje aanzetten: http://www.conrad.nl/ce/n...010/Laagspanningsstekkers

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 10:05

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

USB doet maximaal 500mA, uit mijn hoofd... Duurt dus wel ff voordat het tablet is opgeladen ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-06 20:54

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
Is zo'n universeel ding niet erg gammel, valt dat niet weer zo uit elkaar? Naar een elektronicazaak gaan vind ik een goeie. Door het internet denk je niet eens maar aan zulke logische oplossingen ;) Ik ga straks wel even langs het Onderdelenhuis met het ding.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Lijkt mij ook op een Nokia-kopje, maar de voeding zou wel 2500 mA moeten kunnen geven (als je de originele voeding wilt evenaren).

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-06 22:38
jhogervorst schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:32:
Hallo iedereen,

Mijn zusje heeft een jaartje geleden een Intertoys-Android-tablet gekocht. Allemaal leuk en mooi (en traag en laggy), maar de tablet is een keer met de adapter gevallen waardoor de aansluiting van de adapter krom is gebogen. Met een tang heb ik dit geprobeerd te herstellen, maar dit heeft mogen helpen. De tablet werkt nog goed (tenminste, tot de accu leeg was).
Die Kruidvat tablet kan je ook via de USB-poort opladen. Dus gewoon met je telefoonlader! d:)b
Pagina: 1