Goedendag,
ik wil een nieuwe pc zelf in elkaar gaan zetten, maar wil graag ook een mening van jullie of alles goed met elkaar samenwerkt.
ik zal eerst is de standaard vragen beantwoorden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil games er op kunnen spellen, ook de nieuwere die uit gaan komen.
Blueray films van 45 gig normaal kunnen kijken, zonder dat die hapert.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000 / €1100
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik wil zo wie zo mijn SSD vertex 3 meenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik moet er alleen nog geheugen bij, maar heb geen idee wat voor.
ik heb gekeken naar 2400mhz, want dat kan het moederbord aan.
Had deze gezien: G.Skill 8GB DDR3-2400 maar die loopt op 1,65v en moederbord kan maar 1,5v leveren.
Maar volgens mij kan de processor zelf maar 1600Mhz aan(of zeg ik nu iets heel raars?
).
Dus mijn vraag is: Weet iemand een goede DDR3? (moet wel goed snel zijn natuurlijk)
wil er maar 8 gig in, dat is voldoende.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb een Ati kaart gekozen omdat ik er zelf goede ervaringen mee heb, en met Nvidea niet.
Ook vind ik het splitsen van screens bij Ati makkelijker (i.v.m. film kijken op tv)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Heb voor de rest geen eisen, behalve dat ik gewoon goed wil gamen op High Preformance.
Ik hoop dat jullie wat kunnen helpen.
Groetjes Eric
ik wil een nieuwe pc zelf in elkaar gaan zetten, maar wil graag ook een mening van jullie of alles goed met elkaar samenwerkt.
ik zal eerst is de standaard vragen beantwoorden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil games er op kunnen spellen, ook de nieuwere die uit gaan komen.
Blueray films van 45 gig normaal kunnen kijken, zonder dat die hapert.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000 / €1100
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik wil zo wie zo mijn SSD vertex 3 meenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI X79A-GD45 | € 191,49 | € 191,49 |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Intel Core i7 3820 Boxed | € 275,- | € 275,- |
| 1 | Club3D Radeon HD 7950 royalKing | € 316,80 | € 316,80 |
| 1 | Zalman ZM770-XT | € 128,55 | € 128,55 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 971,74 | |
Ik moet er alleen nog geheugen bij, maar heb geen idee wat voor.
ik heb gekeken naar 2400mhz, want dat kan het moederbord aan.
Had deze gezien: G.Skill 8GB DDR3-2400 maar die loopt op 1,65v en moederbord kan maar 1,5v leveren.
Maar volgens mij kan de processor zelf maar 1600Mhz aan(of zeg ik nu iets heel raars?
Dus mijn vraag is: Weet iemand een goede DDR3? (moet wel goed snel zijn natuurlijk)
wil er maar 8 gig in, dat is voldoende.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb een Ati kaart gekozen omdat ik er zelf goede ervaringen mee heb, en met Nvidea niet.
Ook vind ik het splitsen van screens bij Ati makkelijker (i.v.m. film kijken op tv)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Heb voor de rest geen eisen, behalve dat ik gewoon goed wil gamen op High Preformance.
Ik hoop dat jullie wat kunnen helpen.
Groetjes Eric