Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

VLC media player - VLC kon de MRL 'dvd:///E:\' niet openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Al een tijdje ben ik in de wereld van het Spotnet, nzb-bestanden en nieuwsgroepen gedoken. In de verstreken tijd heb ik een paar films gedownload, maar helaas lukt het niet ze allemaal af te spelen. Vaak gaat het hierbij om een map met ISO en MDS bestand waarbij DAEMON tools het ISO bestand gaat mounten. Vervolgens is bij 'deze computer' te zien dat hij de film als schijf in de pc ziet. Wanneer ik klik om het bestand daadwerkelijk af te gaan spelen krijg ik de volgende melding bij VLC:
Uw invoer kon niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'dvd:///E:\' niet openen. Controleer het logboek voor details.

Dit geld voor alle bestanden die er op de genoemde manier uitzien. Het meest vreemde is overigens, dat er
films tussen zitten die ik eerder wel gewoon heb af kunnen spelen met VLC, maar waarbij ik nu de genoemde melding krijg.
Mijn vraag, hoe kan ik deze bestand afspelen?

Mijn dank aan iedereen die zich verdiept in het oplossen van dit probleem,
Groeten, Inpenetrable

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-11 10:23
Je zou eens kunnen proberen de iso meteen in vlc af te spelen (gewoon in explorer met de rechtermuisknop, en dan openen met VLC)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, dan krijg ik de melding VLC.exe werkt niet meer.. Als ik de iso uitpak met winrar krijg ik vervolgens een map BDMV en CERTIFICATE. Als ik deze twee mappen naar vlc sleep kan ik de film wel afspelen. Alleen worden de ondertitelingszinnen nu afgekapt en te kort in beeld gebracht. Weet iemand hoe je de iso bestanden af kan spelen zonder ze uit te hoeven pakken met winrar?