Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-11 02:24
Na een lange tijd ga ik mijn LG P500 vervangen. Nu had ik deze altijd gemod, maar altijd al problemen mee gehad (Verschillende ROM's) en wil nu een mobiel kopen zonder deze aan te passen met custom ROM's. Dus dacht ik dat het verstandig is om meteen een telefoon te kopen met de nieuwste software op en met een goede support nadien?

Budget: 250-300 Euro.
Staat: Nieuwe telefoon
Merk: Goede update support
Eisen: Lange baterijduur, min. 3,7 inch, snel (zonder hickups)
Gebruik: Veel bellen en sms'en, 2GB/maand data (+-500mb verbruik/maand), Google maps/nav, Agenda, buienradar, en last but no least: Angry Birds & gelijkaardige arcade/simple games.

Ikzelf dacht aan de LG Optimus 2x (Alleen heeft deze standaard maar Android 2.3 terwijl ik min. 4.0 wil)
Momenteel heb ik al 4 toestellen geselecteerd:
http://tweakers.net/price...4215;305019;306391;306669

Wat raden jullie aan?

[ Voor 18% gewijzigd door sn33ky op 16-08-2012 11:35 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wil je persé een LG? Als je iets betrouwbaars wilt, dan kan je voor ongeveer 300 euro vast wel ergens een Galaxy Nexus vinden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• sn33ky
pven schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:44:
Wil je persé een LG? Als je iets betrouwbaars wilt, dan kan je voor ongeveer 300 euro vast wel ergens een Galaxy Nexus vinden.
Nope, Zolang de eisen maar voldaan worden. Maar deze kost nieuw 373 Euro wat over het budget is. Anders was dit zeer interessant.

• pven
  • Niet online
Tweedehands is hij voor minder te krijgen. Ik had nog niet begrepen dat je een nieuwe wilt. Je kan in de pricewatch wat met parameters proberen, dan vind je vanzelf de telefoons die in jouw budget vallen.

• sn33ky
pven schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:55:
Tweedehands is hij voor minder te krijgen. Ik had nog niet begrepen dat je een nieuwe wilt. Je kan in de pricewatch wat met parameters proberen, dan vind je vanzelf de telefoons die in jouw budget vallen.
Dat begrijp ik & gebruik ik ook al meerdere jaren (handige tool), Daarom ook even 4 keuzes in mijn originele post bijgezet. Nu zou ik graag advies hebben wat in jullie ogen de beste is?

• pven
  • Niet online
Persoonlijk zou ik voor de HTC One V gaan, maar dat is niet op basis van reviews maar op basis van gevoel. :)

Waar wil je het toestel precies voor gaan gebruiken? Voornamelijk mail en internet, of ook spelletjes?

• sn33ky
pven schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:27:
Persoonlijk zou ik voor de HTC One V gaan, maar dat is niet op basis van reviews maar op basis van gevoel. :)

Waar wil je het toestel precies voor gaan gebruiken? Voornamelijk mail en internet, of ook spelletjes?
Veel bellen en sms'en, 2GB/maand data (+-500mb verbruik/maand), Google maps/nav, Agenda, buienradar, en last but no least: Angry Birds & gelijkaardige arcade/simple games. Dus moest dit mogelijk zijn op een Windows Phone, mag dat ook.
Dus de grafische prestaties zijn minder belangrijk, Zolang deze algemeen maar snel is.
Pagina: 1