Beste,
Sinds korte tijd krijgen we op onze server willekeurige problemen met het schrijven van sessies. De fout is dat de rechten niet goed staan maar het rare is dat het bijna altijd wel werkt.
We hebben al de TMP map leeg gemaakt maar dat heeft niet voldoende geholpen.
Als OS gebruiken we CentOS 6.3 met Cpanel 11.32 .
De foutmelding die ik zojuist weer kreeg (op een willekeurige website) staan hieronder.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen!
Sinds korte tijd krijgen we op onze server willekeurige problemen met het schrijven van sessies. De fout is dat de rechten niet goed staan maar het rare is dat het bijna altijd wel werkt.
We hebben al de TMP map leeg gemaakt maar dat heeft niet voldoende geholpen.
Als OS gebruiken we CentOS 6.3 met Cpanel 11.32 .
De foutmelding die ik zojuist weer kreeg (op een willekeurige website) staan hieronder.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen!
PHP:
1
2
3
4
5
| Warning: session_start() [function.session-start]: open(/tmp/sess_28073a199d640a52a5142e0e52f9040e, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in /home/site/public_html/site/index.php on line 1 Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/site/public_html/site/index.php:1) in /home/site/public_html/site/index.php on line 1 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/site/public_html/site/index.php:1) in /home/site/public_html/site/index.php on line 1 |