Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Saiya
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-11 23:07
Ik wist niet precies waar ik het moest plaatsen, maar het leek me een probleem met Android.

Heb onlangs een P990 gehaald op tweakers en die tweaker was zo aardig om er de nieuwste CM9 op te flashen omdat ik daar geen enkel verstand van heb. Khad er een 128mb sd card bij gekregen, omdat hij niet goed werkte zonder enige SD card erin. (In storage niks op de 128MB gedaan, bleef altijd leeg)

Nu nieuwe 16GB binnen gekregen. Dus kheb de telefoon uitgedaan, nieuwe SD card erin.
Daarna dacht ik om hem als eerste te erasen. Dus Erase SD card gedaan. Daarna Mount SD card.

En vervolgens ben ik alle plaatjes, muziek bestanden en weet ik veel wat nog meer kwijtgeraakt...
Die stonden op de internal storage!

Hoe kan dit, wat heb ik verkeerd gedaan?

Nu de oude 128 mb sd card erin gedaan. Staat ook niks op.
Ontrack Easyrecover Home trial geinstalleerd..SD gescanned. Niks gevonden kwa deleted files.

Nu bezig met Internal Storage Deleted files scan.
81% en 4434 files en 4127 folders found....

Wat moet ik doen? Alles terugplaatsen? Lijkt me niet, misschien doet hij oude programmabestanden, die ongeupdate zijn terug... :-( En dan verknal ik misschien m'n android systeem.. En zou geen flauw id hebben hoe ik dat moet herstellen...

Iemand enige tips?

Update:
homescreen wallpaper, apps, app pictures... homescreen ziet er hetzelfde uit.

Update 2:
Flutprogramma heeft foto's enz teruggevonden... Alleen als ik ze probeer te saven op hdd... Vraagt ie om license code enz :F So much for trial...
Iemand een ander alternatief, dat wel gratis recovered?

Update 3:
Valt me op dat er bij Storage alleen Apps: 771mb en Available: 370mb staat bij Internal storage... waar voorheen Audio, downloads, picture and videos etc. ook waren aangegeven.

[ Voor 15% gewijzigd door Saiya op 16-08-2012 00:05 ]