Toetsenbord en muis doen raar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08 00:38

John2B

I Love RAID5..!!

Topicstarter
Op de laptop van de kinderen is momenteel niet meer te werken, toetsenbord en muis doen vreemd. Nog nooit erder gezien anders dan instellen van een verkeerde taal of toestenbordtaal.

Laptop:
HP Laptop met 17 Inch scherm
Windows 7 64Bits Ultimate
Microsoft draadloze USB Muis

Probleem:
Capslock werkt andersom voor de letters. voor de speciale tekens ook. Nummeriektoetsenbord werkt geheel niet meer, ook niet met numlock aan/uit.

cijfertoetsen boven werken ook niet, alleen de speciale tekens, met en zonder capslock.

probleem was ook dat m'n windows wachtwoord cijfers bevat, gelukking kon ik met de calculator de cijfers knippen en plakken en dus het wachtwoord wijzigen naar een zonder cijfers. (voorlopig) Ook een extra account aangemaakt zonder cijfers voor de zekerheid.

Indien ik met de muis iets aanklik wordt alles tot aan het einde (of tot aan het begin) gearceerd. Ik kan dus niet m'n muis tussen een tekst zetten en daar iets tussen typen of corrigeren want arceerd dus tot aan het einde, en bij typen of del is alles wat gearceerd is weg....!!

Geprobeerd:
Instellingen toetsenbord geven geen enkele oplossing, kan alleen switchen tussen
UnitedKingdom Keyboard USA International en
Dutch Keyboard USA International

Er wijzigt niets mbt het probleem.

Ik kon op gegeven moment kiezen na reboot F8 voor Last Known Config, toen werkte het ineens weer. Echter na een paar uur was het probleem er weer. Helaas gaf reboot met Last Known config nu geen oplossing.

Zoeken op internet gaf alleen resultaat met verwijzigingen naar toetsenbord instellingen.

Ik kan natuurlijk Windows 7 geheel opnieuw installeren, maar doe even via tweakers een poging om het zo op te lossen.

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Schot voor open doel, maar al eens op virussen / malware gescand?
Het blijft tenslotte een laptop van de kids; die klikken vaak nog eerder verkeerd dan volwassenen ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 08:40

Soggney

Zeekomkommer

system restore point en toetsenbord kuisen

[ Voor 35% gewijzigd door Soggney op 15-08-2012 19:11 ]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
als caps-lock andersom werkt, en met klikken er tekst wordt geselecteerd lijkt het gewoon alsof de shift toets van je toetsenbord hangt, of denk ik dan te simpel? :) even toetsenbord losmaken en extern toetsenbord gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mja, het zou idd kunnen zijn dat er het e.e.a. vastplakt...een van de kids er toevallig wat cola of aanmaaklimonade overheen laten schieten en niks durven zeggen?

Makkelijk te testen: hang er even een extern toetsenbord aan, dan weet je het zo :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)