[DNN] menu wordt niet correct weergegeven

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:51
Hoi allen,

wij hebben een DotNetNuke (DNN) website en hiervan wordt sinds kort het menu niet meer correct weergegeven.
Het menu wordt niet correct gerendered door de browser.

In eerste instantie heb ik gekeken met firebug en de IE webdeveloper naar de CSS van het menu, maar deze staat wel correct in de code.
-- correctie: er lijkt hier toch iets niet helemaal goed te gaan --

Vervolgens ben ik gaan kijken of alle javascript goed draait, maar ook hier krijg ik geen foutmeldingen of iets dergelijks.
Met een NET trace in firebug ben ik gaan kijken of alles goed geladen wordt en ook hier geen rare dingen.

Er zijn geen updates geweest de laatste tijd en het probleem lijkt alleen op te treden in IE9.
Raar is wel dat het menu sporadisch verkeerd weergegeven wordt.

Ik ben niet de enige met het probleem, onze klanten hebben het probleem ook.

Gezien de stappen die ik al genomen heb, ben ik even kwijt wat ik nog zou kunnen proberen. Jullie een idee?

[ Voor 4% gewijzigd door PdeBie op 15-08-2012 16:56 . Reden: correctie n.a.v. tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Wat code of een testcase zou handig zijn.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:51
zoals je misschien gezien hebt in mijn aanpassing van mijn 1e post, lijkt er toch een CSS probleem. Ik ga eerst zelf even verder neuzen. ;)

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Tip: Voordat je de code overhoop haalt zou ik zelf eerst gaan uitzoeken onder welke voorwaarden het probleem ontstaat.