Toon posts:

2 videokaarten in 1 pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit heel erg te dubben welke ik moet kopen. De ATI Radeon 32MB SDram tv-out, of the 64MB DDR VIVO (video in/out). Ik vind het zonde 599 uit te geven als ik over een half jaar weer een nieuwe moet. :( De vraag is nu eigenlijk: kan ik destijds een andere niet-vivo naast deze zetten en de ati kaart dan alleen voor videobewerking gebruiken? :? *D

Dus 2 videokaarten, 1 voor monitor, 1 voor tv in/out. Kan dat? :?

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 07:43

Sjod

Ik ben goed luisterend

Als jij twee AGP sloten op je MB hebt zou het misschien kunnen, maar helaas bestaat dit niet

Verwijderd

Topicstarter
argh! |:(

eh, een pci-to-agp adaptor? :o

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je aan 2x Radeon denkt zou je eens aan de Radeon VE Hydravision (dus met 2x VGA out) kunnen denken. Ik weet alleen niet of alle ViVo functies daarop zitten.
Als je niet echt spellen speelt, is een Matrox (G400/450 al dan niet max) misschien een idee.
Doe je dat wel, neem een Radeon ViVo in je AGP en een oude PCI (ATi, 3DFx) als tweede.

Oslik blyat! Oslik!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Op dinsdag 27 maart 2001 23:56 schreef Het_Studentje het volgende:

HAHAAHAA!, zow hard heppik nog noojt gelachuh, un pci-to-agp converter, en dan mag jij mij vurtelle waar ik die dan ken krijge...! |:(

Die dingen bestaan niet jonge!

Maargoed, ik zou de 64mb Radeon VIVO nemen, dan hoef je minder snel te upgraden omdat deze beter is, de andere kaart er nog later eens naast zetten lijkt me niet mogelijk (op het moment, geen 2 agp-slots op mobo's)...

das mijn mening... jongus ik ben slape, l8ers! :Z

I see dead pixels...

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 23:56 schreef Het_Studentje het volgende:

bestaat niet, sorry...
Pagina: 1