ben op zoek naar en game met en ranking systeem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zoals mijn titel zegt ik ben op zoek naar een game met en ranking systeem.
alleen 1 met en beloning dat je bijvoorbeeld en bepaalde rank krijg of privilege.

bijvoorbeeld RFonline:
als je genoeg pvp punten had kon je meedoen aan en verkiezing om gekozen te worden toch archon van je ras.
je zou dan je ras moeten leiden in en oorlog tegen de andere 2 rassen over en bepaalde mijn om belangrijk items te krijgen. je zou dan en buff krijgen en % gold ontvangen van de AH enzovoorts leuke voordelen

of andere voorbeeld archlords:
hoe het precies werk weet ik niet maar je kon en status halen dat je op en moment gewoon de baas was en het spel zelf, en mensen dan om de zoveel tijd om die titel kon strijden.

alleen beide spelen zijn nu oudated, en graphisch niet veel belovend meer.

hebben jullie misschien nu voor mij idees of tips over nieuwere games met die soort systeem.
maak mij niet uit wat voor genre eigenlijk alles is welkom als het maar en beetje op lijkt.
ik hou van dit soort games omdat het je wel en soort doel geeft om naar te streven ^^ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik ben nu heel simpel hoor maar de voorbeelden die je heeft (op basis van een oud spel) zijn zoooo beperkt dat je waarschijnlijk zelf ook wel vergelijkbare games had kunnen vinden op de betere game-site of op de forums hier?

Bijna elk modern spel heeft tegenwoordig wel een soort van ranking-systeem, al dan niet met in-game rewards of real life awards.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou dat is juist wat ik nou zoek, meest MMO hebben inderdaad ranking troep.
zoals wie het meest geld heeft of hoogste lvl.
maar wat ik zoek is dat als je dus beter ben dan de rest of juist betere prestatie levert dat je dan bepaald privilege krijgt. dat jij opeens de baas ben over en groep enzovoorts.
niet als en guildmaster over zijn guild heerst maar echt over iedereen.
en juist RFonline en archlord hebben dat ene verschil, wat ik nog niet heb gezien in andere games.
of over het hoofd heb gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaez
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-02 14:28
Arena (2v2, 3v3 en 5v5) of Rated Battleground (10v10) in WoW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 18:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

defineer beter, want meestal komt dat gewoon neer op "meer tijd/geld ingestoken"

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Topicstarter
Jaez schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:55:
Arena (2v2, 3v3 en 5v5) of Rated Battleground (10v10) in WoW?
tja dat is het punt die ik niet wil hebben juist. wel en mooi voorbeeld want ik dacht juist hier op te wijzen.
wow zorgt er voor dat iedereen bijna het zelfde gear kan hebben zolang je maar tijd heb om het spel te spelen.

als je bijvoorbeeld bij wow de hoogste rank zou halen dat jij alleen bijvoorbeeld en legendary zou mogen gebruiken voor 1 week en deze dan moet verdedigen.

lijkt misschien egoistisch, maar en game waar je dan iets heb, dat andere mensen niet kunnen hebben. behalve als ze ervoor gaan strijden.
misschien is de titel van deze poll niet correct ><

Verwijderd

Topicstarter
heuveltje schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:57:
defineer beter, want meestal komt dat gewoon neer op "meer tijd/geld ingestoken"
beter tja in meeste games is het ook bijna wie het meeste tijd heeft, ok dan meer kan halen in de game
gelukkig heb je nieuw games waarbij eigen skill toch meer uit komen dan alleen mouse over target en push the button.
kleine voorbeeld C9 continent of the seal, dragon nest en vindicus. alleen dat zijn meer action mmo, waarbij je en instance in moet monsters moet dood maken en thats it! geen open free world er naast.
je zou bijna zeggen dat ik hoog standaards heb, maar met als die game die er nu tegenwoordig draaien ik hou ze niet allemaal bij. en ik blijf niet graag hangen bij oudere games.
al zijn ze leuk ze worden minder mooi en uitgebreid.
al stom genoeg zie ik mezelf vaak terug komen in bijvoorbeeld RFonline alleen voor het situatie dat alleen dat in voorkomt.

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 14:44
Misschien moet je is kijken naar Rift. Daar hebben ze sinds een paar maanden Leaderboards. Dit werkt met speciale ranking systemen en groepen. Niet zo eenvoudig uit te leggen. Momenteel testen ze ook op de PTS een verbetering in het systeem om deze eerlijker te maken.

Daarnaast heb je verschillende leaderboards, dus niet alleen voor PVP, maar ook voor crafting, artifacts verzamelen etc.

Zelf wacht ik momenteel op Guild Wars 2, ik heb het niet zo nauw met rankings aangezien ik niet genoeg tijd in een game kan steken om hoog te komen. Maar ik heb wel een aantal maanden Rift gespeelt, zeker aan te raden!

Meer over de leaderboards hier: http://www.riftjunkies.co.../looking-at-leaderboards/

Edit:
Of Aion, daar heb je pvp rankings met systeem dat maar 1, 10, 100, 200 mensen een bepaalde rank kunnen hebben. Je blijft dus er voor strijden om deze te houden. Daarnaast krijg je speciale skills die je kunt gebruiken als je #1 bent, maar er zal ook op je geflamed worden als je een keer liever PvE aan het doen bent inplaats van naar een siege komen.

[ Voor 20% gewijzigd door Remz op 16-08-2012 13:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Remz schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:48:
Misschien moet je is kijken naar Rift. Daar hebben ze sinds een paar maanden Leaderboards. Dit werkt met speciale ranking systemen en groepen. Niet zo eenvoudig uit te leggen. Momenteel testen ze ook op de PTS een verbetering in het systeem om deze eerlijker te maken.

Daarnaast heb je verschillende leaderboards, dus niet alleen voor PVP, maar ook voor crafting, artifacts verzamelen etc.

Zelf wacht ik momenteel op Guild Wars 2, ik heb het niet zo nauw met rankings aangezien ik niet genoeg tijd in een game kan steken om hoog te komen. Maar ik heb wel een aantal maanden Rift gespeelt, zeker aan te raden!

Meer over de leaderboards hier: http://www.riftjunkies.co.../looking-at-leaderboards/

Edit:
Of Aion, daar heb je pvp rankings met systeem dat maar 1, 10, 100, 200 mensen een bepaalde rank kunnen hebben. Je blijft dus er voor strijden om deze te houden. Daarnaast krijg je speciale skills die je kunt gebruiken als je #1 bent, maar er zal ook op je geflamed worden als je een keer liever PvE aan het doen bent inplaats van naar een siege komen.
met en hoge rank wordt inderdaad ook zeer in de gaten gehouden op wat je doet, of anders wordt je zwaar geflamed. maar dat is altijd leuk de drama die je dan krijgt hehehe.
aion is toch ook nu gratis, en mooi moet zeker dan en kijkje nemen. was er aan begonen maar duurde lang met lvlen dacht ik

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13
2 Dingen:
1) Probeer inderdaad Rift eens.
2) Probeer het woordje "een" ipv het woordje "en" te tikken.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Verwijderd

Topicstarter
Sneezzer schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:26:
2 Dingen:
1) Probeer inderdaad Rift eens.
2) Probeer het woordje "een" ipv het woordje "en" te tikken.
ben zelf geen nederlander, dankje voor de correctie.
alleen de risico is hoog dat ik die fout vaker gaat doen, ik zie het verschil nu nog steeds niet hehe
maar rift heb ik al eens geprobeerd weet alleen niet waarom ik niet door ben gegaan( ik gok omdat je ervoor moet betalen en D3 ^^ )
maar ik ga zeker daar weer in verdiepen.
en voor de kenners rift- guildwars 2, welke zou ik dan voor gaan sinds guildwars2 er aan komt.
hebben die ook iets met rankings of leader board. ben dat nu aan het nagaan.
alleen mijn computer op mijn werk helpt niet mee
Pagina: 1