Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb net een dazzle video creator platinum hd gekocht met 3 splitters en een dubbeleind av kabel. Ik heb de 3 splitters in dazzle zitten en uit de splitters komen av kabels die naar de tv en naar de ps3 gaan. Zoals in de tuts op youtube staat. Nu sluit ik alles aan en ik speel in lage kwaliteit maar als ik pinncale studio 15 open kan ik nergens instellen dat ik die live beelden van men ps3 te zien krijg. Kan iemand me daarbij helpen??

Mvg robin

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het algemeen beleid #quickstart ?

Ik heb hier geen PlatinumHD, geen PS3, geen splitters en zeker geen tuts dus als je in ieder geval op een manier, die voor ons leesbaar & begrijpbaar is, wil posten wat je nu precies hebt staan en hoe alles aangesloten is, zou dat er helpen.

Vraag me trouwens af of de supportsite van Platinum niet de aangewezen plek is om deze informatie op te zoeken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:09
Ik heb dit topic even verplaatst naar het juiste subforum.
Verder verwacht ik ook een wat betere uitleg, want ik snap ook niet hoe je het hebt aangesloten.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:11

SomerenV

It's something!

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:01:
hallo,

Ik heb net een dazzle video creator platinum hd gekocht met 3 splitters en een dubbeleind av kabel. Ik heb de 3 splitters in dazzle zitten en uit de splitters komen av kabels die naar de tv en naar de ps3 gaan. Zoals in de tuts op youtube staat. Nu sluit ik alles aan en ik speel in lage kwaliteit maar als ik pinncale studio 15 open kan ik nergens instellen dat ik die live beelden van men ps3 te zien krijg. Kan iemand me daarbij helpen??

Mvg robin
Erg vage beschrijving, maar hoezo gaan er AV kabels naar de PS3 én de TV? De PS3 zendt beeld en audio uit welke gesplit moeten worden naar de TV én dat Dazzle ding waar je het over hebt, tenminste, dat lijkt mij de logische workflow voor het opnemen van beelden van je PS3. De TV staat helemaal buiten beschouwing lijkt me aangezien dat puur input is.

Maar goed, betere beschrijving én een link naar het Youtube filmpje zou fijn zijn. Overigens heb ik zelf ook geen PS3 of zo'n Dazzle óf Pinnacle en bovenstaande is dus puur op basis van voorgevoel.

Ik Schiet Film | Website | Instagram