Beste mensen,
Ik heb een PC zelf samengesteld, in elkaar gezet en geinstalleerd met win7 en draait prima.
Het probleem zit in het opstarten van de computer, bij een cold boot start de PC wel op maar kan de schijven niet vinden, na een paar keer uit en aan zetten start de PC wel door, nadat het gestart is en weer uitgezet en ik start het weer op dat gaat dat wel zonder problemen. Als ik na 1 uur ong weer probeer de PC opnieuw te starten dan kan hij weer de schijven niet vinden.
Ik weet niet precies wat er mis gaat, bios settings zien er goed uit. Ik draai op de laatste bios versie.
Hebben jullie enige idee waar het aan kan liggen?
SPECS:
ASRock H67M-GE/HT (RAID, Gb-LAN, VGA, Sound, µATX)
Seagate ST2000DM001 (SATA 600, Barracuda 7200.14)
Cooler Master Elite 431
MS-TECH MS-N750-VAL
Hyper TX3 EVO FAN
ASUS HD7850-DC2-2GD5 ASUS - Graphics Card
Intel® Core™ i7-2600K
Card Reader 54 in 1
Shark Fan 12cm Black Edition
Corsair 8 GB DDR3-1866 Kit
LiteOn IHAS124 DVD
Alvast bedankt voor het mee denken.
Ik heb een PC zelf samengesteld, in elkaar gezet en geinstalleerd met win7 en draait prima.
Het probleem zit in het opstarten van de computer, bij een cold boot start de PC wel op maar kan de schijven niet vinden, na een paar keer uit en aan zetten start de PC wel door, nadat het gestart is en weer uitgezet en ik start het weer op dat gaat dat wel zonder problemen. Als ik na 1 uur ong weer probeer de PC opnieuw te starten dan kan hij weer de schijven niet vinden.
Ik weet niet precies wat er mis gaat, bios settings zien er goed uit. Ik draai op de laatste bios versie.
Hebben jullie enige idee waar het aan kan liggen?
SPECS:
ASRock H67M-GE/HT (RAID, Gb-LAN, VGA, Sound, µATX)
Seagate ST2000DM001 (SATA 600, Barracuda 7200.14)
Cooler Master Elite 431
MS-TECH MS-N750-VAL
Hyper TX3 EVO FAN
ASUS HD7850-DC2-2GD5 ASUS - Graphics Card
Intel® Core™ i7-2600K
Card Reader 54 in 1
Shark Fan 12cm Black Edition
Corsair 8 GB DDR3-1866 Kit
LiteOn IHAS124 DVD
Alvast bedankt voor het mee denken.